وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلودیو پیزارو: حضور لواندوفسکی مرا مجبور به جدا شدن از باشگاه نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم پرویی بایرن مونیخ از زندگی در مونیخ راضی است و امیدوار است بتواند قراردادش را با این تیم تمدید کند.


فصل گذشته و پس از کسب افتخارات فراوان همراه با بایرن مونیخ، کلودیو پیزارو از تمایل خود برای تمدید قرارداد با باوریایی ها سخن گفت و مسئولان این تیم هم قرارداد وی را یک سال دیگر تمدید کردند. اما با به خدمت گیری روبرت لواندوفسکی و اضافه شدن او به تیم از تابستان آینده، وضعیت مهاجم کهنه کار بایرن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پیزارو در مصاحبه با TZ در اینباره گفت:" من در بایرن احساس خیلی خوبی دارم و دوست دارم اینجا بمانم. اضافه شدن لواندوفسکی تغییری در شرایط من به وجود نمی آورد. باید صبر کنم و ببینم که در شش ماه آینده چه احساسی دارم و پس از آن درباره آینده ام تصمیم بگیرم."

پیزارو در ادامه درباره مهاجم لهستانی بوروسیا دورتموند گفت:" لواندوفسکی یک بازیکن سطح بالا است که پیش تر ارزش خود را به اثبات رسانده است. او در بایرن موفق خواهد بود و تیم را از چیزی که هست قدرتمند تر خواهد کرد." 

وی ادامه داد: "من هنوز می توانم فصل آینده نیز برای بایرن مونیخ بازی کنم. بسیار سخت خواهد بود که به جز بایرن مونیخ به باشگاهی دیگر فکر کنم. از نظر من بایرن مونیخ در حال حاضر بهترین باشگاه دنیا است و پیدا کردن باشگاهی نظیر بایرن مونیخ بسیار دشوار است."

البته ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز در مورد شرایط قراردادی پیزارو و فن بویتن گفت: "باشگاه در خصوص تمدید قرارداد این بازیکنان در آخر فصل تصمیم خواهد گرفت و آنها باید صبور باشند."
قرارداد فعلی کلودیو پیزارو پس از پایان فصل به اتمام می رسد.

نظرات 2 + ارسال نظر
khashayar یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 01:37

هر جا برید تو شما پیشکوست های بایرن می مونید (پیزارو--ون بویتن)

کان مقدس تقلبی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 10:36

متاسفانه کم کم دارم به این نتیجه می رسم که گواردیولا نباید سرمربی بایرن می شد.
گواردیولا تیاگو را خرید و حالا تیاگو داره فیکس بازی می کنه به جای بازیکنای آلمانی(مثلا کروس)به همین خاطر احتمال داره مثل کرشوف که از بایرن رفت بازیکنان آلمانی دیگری هم از بایرن برن نظیر کروس و حتی نویر.
فکرش را بکنید، گواردیولا می خواست نیمار رابخره.اونوقت نیمار جای بازیکنان اصیل و ژرمنی مثل مولر و گوتزه را می گرفت.حالاهم می خواهد والدز را بخره به جای نویر.
همه ی این ها به خاطر اینه که گواردیولا آلمانی نیست و براش مهم نیست که چه بلایی سر بازیکنای آلمانی و بوندسلیگا میاد و به همین خاطر براش مهم نیست که با خریدن بازیکن از دورتموند چه بلایی سر این تیم میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد