وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سباستین کل: شانسی برای رسیدن به بایرن نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سباستین کل کاپیتان بروسیا دورتموند معتقد است با وجود اختلاف 12 امتیازی دورتموند با بایرن این تیم شانسی برای قهرمانی در بوندسلیگا ندارد.


هافبک باتجربه دورتموند شانس رسیدنش دورتموند به بایرن مونیخ را خیلی کم می داند ولی معتقد است می توانند در نیم فصل دوم خود را به رده دوم جدول برسانند.

کل در مصاحبه ای گفت: "بازگشت بزرگ؟ تقریبا غیرممکن است که دورتموند بتواند به بایرن برسد، اما هدف ما دوم شدن است. همه تیم به این باور دارند که ما فصل را با این رتبه به پایان می رسانیم.

"تیم ما اهداف زیادی دارد، کسب موفقیت های جدید، و بهبود وضعیت تیم درجدول. هر بازیکنی اهداف شخصی خاصی هم دارد که مهم ترین آن ها می تواند حفظ سلامتی باشد.

"کارهای زیادی در پیش داریم. باید بیشتر تمرین کنیم و و با طی این روند می توانیم به ادامه مسابفات برگردیم. "

نظرات 1 + ارسال نظر
کان مقدس تقلبی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 10:38

متاسفانه کم کم دارم به این نتیجه می رسم که گواردیولا نباید سرمربی بایرن می شد.
گواردیولا تیاگو را خرید و حالا تیاگو داره فیکس بازی می کنه به جای بازیکنای آلمانی(مثلا کروس)به همین خاطر احتمال داره مثل کرشوف که از بایرن رفت بازیکنان آلمانی دیگری هم از بایرن برن نظیر کروس و حتی نویر.
فکرش را بکنید، گواردیولا می خواست نیمار رابخره.اونوقت نیمار جای بازیکنان اصیل و ژرمنی مثل مولر و گوتزه را می گرفت.حالاهم می خواهد والدز را بخره به جای نویر.
همه ی این ها به خاطر اینه که گواردیولا آلمانی نیست و براش مهم نیست که چه بلایی سر بازیکنای آلمانی و بوندسلیگا میاد و به همین خاطر براش مهم نیست که با خریدن بازیکن از دورتموند چه بلایی سر این تیم میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد