وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: به کسب عنوان مرد سال فکر می‌کنم اما قرص‌ خواب‌آور نمی‌خورم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ گفت برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان دچار هیجان و بی‌خوابی نشده است.


در شرایطی که 2 روز دیگر نتایج انتخابات بهترین بازیکن جهان از مربیان و بازیکنان تیم‌های دنیا توسط فیفا اعلام خواهد شد، فرانک ریبری معتقد است در کنار لیونل مسی و کریسیتانو رونالدو بخت انتخاب شدن را دارد.

او در مصاحبه‌ای با روزنامه اکیپ اظهار داشت: بدیهی است هرچه به زمان اعلام نتیجه نهایی نزدیک‌تر می‌شویم،‌ بیشتر در این مورد فکر می‌کنم اما به خاطر این موضوع دچار استرس و بی‌خوابی نشده‌ام که مجبور باشم قرص خواب‌آور مصرف کنم.

وی ادامه داد: در کنار دو رقیب مطرح،‌ هنوز هم برای خود حداقل شانسی را قائل هستم. به هر حال در سالی که گذشت،‌ در رده باشگاهی صاحب افتخارات عدیده‌ای شدم. معتقدم یا به این افتخار می‌رسم یا هیچگاه دیگر آن را نخواهم دید.

 


ریبری افزود: با 30 سال سن در کامل‌ترین شرایط سنی برای کسب چنین مقامی قرار دارم. کسب این مقام می‌تواند سال خوبی را برایم رقم بزند. به هرحال کسب عنوان بهترین بازیکن جهان، ‌عنوانی است که ذهن هر بازیکنی از جمله مرا به خود معطوف می‌کند. یک دنیا ارزش دارد و هیجان‌انگیز است. با این حال دوست ندارم خودم را برای این منظور تحت فشار بگذارم. چون واقعا لزومی ندارد که به خاطرش بی‌خواب شوم و مجبور به استفاده از قرص خواب‌آور شوم.

او تصریح کرد: قدرت و توانایی‌های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را باور دارم. آنها شاید از نظر آماری از من بیشتر گل زده باشند اما سبک بازی من با این دو فرق می‌کند. در کل سال در پیشبرد تیمم نقش داشته‌ام. به ندرت مصدوم بودم و هر عنوانی که موجود بود، همراه با بایرن کسب کردم. خب،‌ پس برای من دیگر چه باقی می‌ماند؟ معلوم است کسب عنوان بهترین بازیکن جهان.

نظرات 4 + ارسال نظر
tarafdar شنبه 21 دی 1392 ساعت 22:48

بین طرفدارا بهترینی بقیه اش دیگه مهم نیست

محمد امین شنبه 21 دی 1392 ساعت 23:13

چقدر قشنگ حرف میزنه این ریبری!

khashayar یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 01:42

اتفاقا من دوس ندارم توپ طلا به ریبری برسه--چون از هرچی فیفا و سپ بلاتر ویوفاسلوناست حالم دیگه داره بهم میخوره مهم اینکه ریبری بهترین بازیکن 2013 بود و مطمئنا بزرگان فوتبال اینو میدونن و در همه تورنومنت ها هم بهترین بازیکن شده

کان مقدس تقلبی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 10:39

متاسفانه کم کم دارم به این نتیجه می رسم که گواردیولا نباید سرمربی بایرن می شد.
گواردیولا تیاگو را خرید و حالا تیاگو داره فیکس بازی می کنه به جای بازیکنای آلمانی(مثلا کروس)به همین خاطر احتمال داره مثل کرشوف که از بایرن رفت بازیکنان آلمانی دیگری هم از بایرن برن نظیر کروس و حتی نویر.
فکرش را بکنید، گواردیولا می خواست نیمار رابخره.اونوقت نیمار جای بازیکنان اصیل و ژرمنی مثل مولر و گوتزه را می گرفت.حالاهم می خواهد والدز را بخره به جای نویر.
همه ی این ها به خاطر اینه که گواردیولا آلمانی نیست و براش مهم نیست که چه بلایی سر بازیکنای آلمانی و بوندسلیگا میاد و به همین خاطر براش مهم نیست که با خریدن بازیکن از دورتموند چه بلایی سر این تیم میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد