وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

استراحت، آرامش و سفر در بیابان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دوحه جاهای دیدنی بسیاری دارد که اگر شما یک روز را به خودتان مرخصی دهید می توانید از زیبایی های آنها لذت ببرید، مثل موزه ی هنرهای اسلامی و جاده های فوق العاده زیبا. اما بهرحال فرانک ریبری و فیلیپ لام و اکثر بازیکنان تیم ترجیح دادند جمعه ی تعطیل خود را استراحت کنند و به بازسازی و تمدد اعصاب بپردازند.

تونی کروس در زمان صرف نهار می گوید: "من در کمال آرامش یک فیلم تماشا کردم سپس یک جلسه ی ماساژ داشتم". پس از هفت جلسه تمرین و یک بازی دوستانه انگار اولویت اصلی تیم با ریکاوری و شارژ مجدد است. "زیرا چند روز سخت در پیش است." تونی از دیدن رنگین کمان بسیار خوشحال است و می گوید "خورشید هنوز بیرون نیامده" آب و هوای دوحه در واقع به اندازه کافی لذت بخش است، اما آسمان مبهم و مه آلود است... در نتیجه بسیاری از بازیکنان در هتل گیر کردند.

"من استراحت کردم و بیشتر به مراقبت از بدنم پرداختم" این را دانیل فن بویتن گفت. جروم بواتنگ هم در اظهار نظری مشابه می گوید "برخی بازیکنان پلی استیشن بازی کردند، برخی پوکر و بعضی ها هم فقط استراحت کردند." اما این مدافع بزرگ خودش چه کرده؟ "من فقط خوابیدم!" با این وجود برخی بایرنی ها از جمله پپ گواردیولا ترجیح داد نهار در کنار رائول باشد. پیر امیل هویبرگ، لوکاس ریدر، دکتر پیتر اوبلاکر و دکتر رولاند اشمیت نیز به سیاحت از بیابان پرداختند. چهار نفر از اعضای تیم (باستین، آرین، هولگر و تیاگو) نیز در سالن ورزشی مشغول آماده کردن خود بودند.

بازیکنان بایرن مونیخ قرار است شنبه دو جلسه ی تمرینی داشته باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
khashayar یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 01:47

خرفه ای و با حال-- عاشقتــــــو نـــــم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد