وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بدشتوبر: خوشحالم که هنوز یک بایرنی هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هولگر بدشتوبر مدافع مصدوم بایرن معتقد است با وجود اینکه مدتی زیادی را از دست داده اما هنوز هم می تواند بازگشت داشته باشد. او در ادامه عنوان می کند که سرمربی جدید تیم، همیشه به او دلگرمی می دهد.

بدشتوبر با اشاره به اینکه مدتی زیادی از سال ها و بازی های دوران جوانیش "سوخته" است، گفت: " من مدت زیادی از بازی ها را از دست داده ام اما نباید بگذارم که این مصدومیت از این بیشتر طول بکشد و باشگاه نیز فرصت کافی برای بازگشت را در اختیار من گذاشته است ".

هولگر ادامه داد: " من می دانم آسان نیست که بعد از گذشت چنین زمانی بتوانید به آمادگی قبل برسد اما همچنان خوشحال هستم که بخشی از این تیم محسوب می شوم. پپ نیز بسیار مرا دلگرمی می دهد و این مرا خوشحال می کند که او به من توجه دارد و من را جزو تیم می داند ".

نظرات 1 + ارسال نظر
aliver kahn یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 11:45

ایشاالله با قدرت برگردی و به جام جهانی برسی. و اونجا هم فیکس باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد