وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن و یووه و بارسا سخترین باشگاه از نظر فروش بازیکن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گروه "یونایتد کلوپ ترانسفر مارکت" با برسی زیادی که بر روی امور نقل و انتقالات بازیکنان در رده باشگاهی در اروپا و در ده سال اخیر داشتند به نتایج جالبی رسیدند. این گروه نتایج بررسی خود را اخیرا منشر نموده اند.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا این گروه با بررسی بر روی نقل و انتقالات باشگاه های اروپایی به این نتیجه رسیدند که در امور فروش بازیکن به ترتیب سه باشگاه اژاکس امستردام هلند ،کان فرانسه و پی اس وی ایندهون هلند باشگاهی هستند که به راحتی بازیکنان خود را به فروش می رسانند و در سوی دیگر و به ترتیب سه باشگاه یوونتوس ایتالیا، بایرن مونیخ آلمان و بارسلونا اسپانیا باشگاه هایی هستند که نمی شود به راحتی بازیکنی از آنان را خریداری نمود و به نوعی این سه باشگاه سخترین باشگاه از نظر فروش بازیکن می باشد.

از طرفی دیگر سه باشگاه رئال مادرید اسپانیا ،چلسی انگلیس و منچستر سیتی انگلیس سه باشگاهی هستند که به ترتیب رکورد بیشترین خرید بازیکنان را در دهه اخیر میلادی داشته اند.نقطه مقابل این، باشگاه های اسکاندیناوی نظیر فنلاند، سوئد و دانمارک هستند که دارای کمترین روند خرید بازیکنان فوتبال در سراسر اروپا می باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ARTZ شنبه 21 دی 1392 ساعت 22:10

http://www.sport.es/es/noticias/barca/guardiola-puede-fichar-thiago-silva-bayern-2838791

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد