وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: هنوز می خواهیم چیزهای بیشتری از پپ یاد بگیریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش می تواند در ادامه رقابت های این فصل، نمایش بهتری ارائه بدهد.

باواریایی ها که فصل گذشته توانستند به یک سه گانه تاریخی برسند، در فصل جدید بوندسلیگا هم بسیار خوب کار کردند؛ ضمن اینکه با هدایت گواردیولا، در سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان هم به قهرمانی رسیدند.

اما نویر معتقد است که تیمش می تواند با فلسفه مربیگری گواردیولا، حتی بهتر از این کار کند.

او به خبرنگاران گفت:" ما تنها 6 ماه است که با گواردیولا کار می کنیم. ما هنوز تشنه موفقیت هستیم و می خواهیم چیزهای بیشتری یاد بگیریم. هنوز کار پپ با بایرن تمام نشده است."

بایرن در رقابت های این فصل بوندسلیگا، تنها 4 امتیاز از دست دادند. نویر هم در 16 دیدار، 9 کیلین شیت داشت.

نظرات 13 + ارسال نظر
شوانی چابهار شنبه 21 دی 1392 ساعت 06:12

روح جنگندگی و فرهنگ الگوپذیری ژرمنها ما را عاشق و مجذوب خود کرده

شوانی چابهار شنبه 21 دی 1392 ساعت 07:12

دوستان عزیز یک سوال:فوتبال اروپا از نظر صدا و سیما ایران به چه میگویند؟

شوانی چابهار شنبه 21 دی 1392 ساعت 07:15

من میگم کسانی ک در صدا و سیما هستند فوتبال اروپا را رئال و بارسا میدانند و شبکه3 و شبکه ورزش شدند شبکه ملی اسپانیا و رقابت بر سر پخش بازیهای این 2 تیم

شوانی چابهار شنبه 21 دی 1392 ساعت 07:43

کجاست کان مقدس ک سایت را با نظرات منطقی خودش پربار کنه

مرتضی شنبه 21 دی 1392 ساعت 09:06

شوانی عزیز.عیبی نداره بالاخره دوره ماهم می رسه!این تازه اولین تریپل ما بود.ان شاا...تریپل های بعدی که اتفاق بیافته تمام دنیا مجبورند درمقابل بایرن سر تعظیم فرود بیارن الان بایرن سومین تیم پرافتخار چمپیونز لیگه به امیدروزی که اولین باشه همون طور که برای ما اولین و آخرین تیم دنیاست بذار مدیران شبکه سه هی بازی های هفتسلونا و رئال بدرد نخورو پخش کنن با تیم هایی که فقط ده دوازده سال ازتاسیس شون میگذره عشق است بایرن1900

babak شنبه 21 دی 1392 ساعت 09:59

فکرکنم هفته قبل قبود که برنامه ی 90نظرسنجیش این بود به نظرتون کدام بازیکن شایسته بردن توپ طلاست؟1رونالدو2ریبری3مسی. بعد ازاین اول اقایه فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال اومد وبه اقای فردوسی پور گفت که به نظر شما کدوم بازیکن شایسته تر هست اون هم گفت که امسال مسی یه کم مصدوم بود ولی به نظر من رونالدو شایسته تره بعد اقای نکونام اومد و واینبار فردوسی پور ازش پرسید که به نظر شما رونالدو یا مسی کدومشون شایسته تره البته نکونام یه کم قبل تر گوشیش رو قطع کرده بود

خوب الان اقای فردوسی پور این حرفا یعنی چی یعنی بایرن و ریبری تیم وبازیکن نیستند یا هنوز مثل 4سال قبل هنوز اسپانیا حرف اول رو تو فوتبال میزنه
منم tvخاموش کردم از شدت عصبانی ولی بعدا دیدم فکرکنم رونالدو اول بود بعد مسی و بعد ریبری با اختلاف سوم شده بود

توجه. فتح الله زاده و نکونام با تلفن بابرنامه ی نود ارتباط داشتند.

محمد امین شنبه 21 دی 1392 ساعت 10:05

بابک جان فردوسی پور انگلیسی هستش.معلومه که اینجوری باید حرف بزنه.اینا عقده ی بایرن و آلمان رو دارن.هنوز یادم نرفته این فردوسی پور تو بازی برگشت بایرن و منچستر سال 2010 وقتی بایرن در عرض 20 دقیقه سه گل خورد بلند داد زد تموم شد کار بایرن تموم شد ولی بعدش بایرن دو تا گل زد و صعود کرد بنده خدا نمیدونست چی داره میگه!اون شب یکی از بهترین شب های زندگی من بود.

فریبرز شنبه 21 دی 1392 ساعت 12:11

بابا دنیا دیگه باید قبول کنه فوتبال جهان بارسا و رئال نیست و بهترین بازیکنا مسی و رونالدو نیستن. چه طرفدارای پرشمارشون و چه کل جهان باید اینو قبول کنه. الان بهترین تیم حال حاضر جهان تو باشگاهی بایرنه و بهترین بازیکن هم ریبریه. به نظر خود منم اگه امسال توپ طلارو به رونالدو بدن که میدن همش بحث های سیاسی و مافیابازی فوتبال وگرنه همه اونایی که بدون طرفداری نظر میدن و طرفدار تیم خاصی نیستن اعتقاد دارن توپ طلا حق مسلم ریبریه. ولی پیشنهاد میکنم حتما حتما مراسم اهدای جوایز رو ببینید باید دیدنی ترین مراسم توپ طلا باشه. اگه رونالدو انسان باشه و وجود داشته باشه وقتی توپ طلایی که به ناحق میخوان بهش بدن رو باید بده به ریبری. اگه این کار رو کرد که هیچی اگه نه که فقط دوست دارم بعد آرسنال بخوریم به رئال انوقت معلوم میشه ریبری بهتره یا رونالدو. به قرآن قسم میزنیم میترکونیم رئال رو. استاد بردن رئال هم که الان سرمربی ماست. باز هم میگم دنیا باید قبول کنه که بایرن در حال حاضر قدرتمندترین و بهترین تیم حال حاضر جهانه و تمام. حالا هی هوادارای بارسا بگن توپ طلا حق مسیه و هوادارای رئال هم بگن حق رونالدو. اصلا به نظر شخص خودم اصلا امسال حق مسی نبوده که جزو سه نفر باشه. پس لام چی، نویر چی، مولر چی، شواینی چی، روبن چی. و در آخر اینکه مقاله سایت گل در مورد ریبریو حتما بخونید حتما حتما. یه جمله خیلی باحال نوشته. ریبری به نمایندگی از کل بایرن باید توپ طلارو بگیره. چون کل تیم بایرن مونیخ در سال 2013 شایسته بردن توپ طلا هستن.

محمد امین شنبه 21 دی 1392 ساعت 12:30

اگه لینک مقاله رو بذاری ممنون میشم فریبرز جان!

فریبرز شنبه 21 دی 1392 ساعت 12:57

کریستیانو رونالدو مقابل سوئد در پلی‌آف جام جهانی نمایشی حیرت‌انگیز داشت و به این ترتیب بازیکن فرانسوی به عنوان یکی از نامزدهای لیست‌پرکن به مراسم فیفا خواهد رفت. اما ریبری بهترین بازیکن بهترین تیم سال بود و به این دلیل از او باید قدردانی شود. خودش در نوامبر گفت که این را می‌داند: «همسرم در زیر شومینه اتاق پذیرایی جایی برای توپ طلا در نظر گرفته است. من سعی می‌کنم به آن فکر نکنم اما او بسیار به آن فکر می‌کند. در بایرن همه بر این باورند که من پیروز می‌شوم. این به دلیل کارهایی است که در میدان انجام داده‌ام؛ کارهایی که برای بازگشت به بهترین فرمم داشته‌ام تا بازیکنی حرفه‌ای باشم، و برای جام‌هایی است که گرفته‌ام.»

بازی فرانک ریبری به نرمی ابریشم است و به سختی پولاد. ریبری خلاصه آن‌ چیزی است که در سال 2013 در فوتبال روی داد. اگر او توپ طلا را نبرد فوتبال دیگر بازی جمعی نخواهد بود. توپ طلا به ریبری یعنی توپ طلا برای بایرن. ریبری آن را با بقیه بازیکنان تقسیم خواهد کرد.

فریبرز شنبه 21 دی 1392 ساعت 12:59

http://www.goal.com/iran/news/3693/%D9%81%DB%8C%D9%81%D8%A7/2014/01/11/4535388/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%88%D9%BE-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA?ICID=HP_FA_4

aliver kahn شنبه 21 دی 1392 ساعت 16:34

ای ول می خام ببینم می تونی یه کان دیگه بشی.
راستی بچه ها کسی میدونه مراسم توپ طلا چه ساعتی به وقت ایران شروع می شه ازبچه ها و همینطورامیرحسین می خام خواهشا اگه میدونن بگن.

کان مقدس تقلبی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 10:40

متاسفانه کم کم دارم به این نتیجه می رسم که گواردیولا نباید سرمربی بایرن می شد.
گواردیولا تیاگو را خرید و حالا تیاگو داره فیکس بازی می کنه به جای بازیکنای آلمانی(مثلا کروس)به همین خاطر احتمال داره مثل کرشوف که از بایرن رفت بازیکنان آلمانی دیگری هم از بایرن برن نظیر کروس و حتی نویر.
فکرش را بکنید، گواردیولا می خواست نیمار رابخره.اونوقت نیمار جای بازیکنان اصیل و ژرمنی مثل مولر و گوتزه را می گرفت.حالاهم می خواهد والدز را بخره به جای نویر.
همه ی این ها به خاطر اینه که گواردیولا آلمانی نیست و براش مهم نیست که چه بلایی سر بازیکنای آلمانی و بوندسلیگا میاد و به همین خاطر براش مهم نیست که با خریدن بازیکن از دورتموند چه بلایی سر این تیم میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد