وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازیکنان بایرن جمعه استراحت کردند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در اردوی دوحه به مردانش یک روز استراحت داد.


پپ گواردیولا از شاگردانش خواست دیروز را به استراحت بپردازند. مربی سرشناس اسپانیایی علت این تصمیم را فشار زیاد تمرینات در مدت حضور در اردوی قطر عنوان کرد.

بایرنی‌ها که از 6 روز قبل در این کشور حاشیه خلیج فارس بسر می‌برند،‌ امروز شنبه تمرینات را از سرخواهند گرفت.

بایرن تحت هدایت «پپ» نیم فصل اول را بدون شکست با مقام قهرمانی بوندسلیگا به پایان برد.

نظرات 12 + ارسال نظر
mary شنبه 21 دی 1392 ساعت 06:37

کاملا از عکسهای بالای صفحه مشهوده، چقدر این طفلکی ها به استراحت نیاز داشتند.

بایرن عشق ابدی شنبه 21 دی 1392 ساعت 13:04

خوش به حالشون چقدر حال کردن
ما داخل ایران از دست این وزارت تکذیب نمی دونیم چه کار کنیم

mahmood شنبه 21 دی 1392 ساعت 13:44

طبیعت .دریا .غذاهای دریایی .چقدرباحال

ارتش سرخ باواریا شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:06

در شرایطی که 2 روز دیگر نتایج انتخابات بهترین بازیکن جهان از مربیان و بازیکنان تیم‌های دنیا توسط فیفا اعلام خواهد شد، فرانک ریبری معتقد است بخت زیادی برای برنده شدن را دارد.

سایت گل- فرانک ریبری، ستاره بایرن‌مونیخ اعلام کرد برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان دچار هیجان و بی‌خوابی نشده است.

در شرایطی که 2 روز دیگر نتایج انتخابات بهترین بازیکن جهان از مربیان و بازیکنان تیم‌های دنیا توسط فیفا اعلام خواهد شد، فرانک ریبری معتقد است بخت زیادی برای برنده شدن را دارد.

او در مصاحبه‌ای با روزنامه اکیپ گفت:" بدیهی است هرچه به زمان اعلام نتیجه نهایی نزدیک‌تر می‌شویم،‌ بیشتر در این مورد فکر می‌کنم اما به خاطر این موضوع دچار استرس و بی‌خوابی نشده‌ام که مجبور باشم قرص خواب‌آور مصرف کنم.

در کنار دو رقیب مطرح،‌ هنوز هم برای خود حداقل شانسی را قائل هستم. به هر حال در سالی که گذشت،‌ در رده باشگاهی صاحب افتخارات عدیده‌ای شدم. معتقدم یا به این افتخار می‌رسم یا هیچگاه دیگر آن را نخواهم دید.

با ۳۰ سال سن در کامل‌ترین شرایط سنی برای کسب چنین مقامی قرار دارم. کسب این مقام می‌تواند سال خوبی را برایم رقم بزند. به هرحال کسب عنوان بهترین بازیکن جهان، ‌عنوانی است که ذهن هر بازیکنی از جمله مرا به خود معطوف می‌کند. یک دنیا ارزش دارد و هیجان‌انگیز است. با این حال دوست ندارم خودم را برای این منظور تحت فشار بگذارم. چون واقعا لزومی ندارد که به خاطرش بی‌خواب شوم و مجبور به استفاده از قرص خواب‌آور شوم.

قدرت و توانایی‌های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را باور دارم. آنها شاید از نظر آماری از من بیشتر گل زده باشند اما سبک بازی من با این دو فرق می‌کند. در کل سال در پیشبرد تیمم نقش داشته‌ام. به ندرت مصدوم بودم و هر عنوانی که موجود بود، همراه با بایرن کسب کردم. خب،‌ پس برای من دیگر چه باقی می‌ماند؟ معلوم است کسب عنوان بهترین بازیکن جهان."

ارتش سرخ باواریا شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:13

سامر تأکید کرد فرانک ریبری هافبک فرانسوی این تیم شایستگی های لازم را برای بردن توپ طلای فیفا دارد و معتقد است او در سال ۲۰۱۳ کامل ترین بازیکن بوده است.

سایت گل- ماتیاس سامر مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان ابراز امیدواری کرد فرانک ریبری به نخستین بازیکن بایرن مونیخ تبدیل شود که بهترین بازیکن جهان می شود.

سامر تأکید کرد فرانک ریبری هافبک فرانسوی این تیم شایستگی های لازم را برای بردن توپ طلای فیفا دارد و معتقد است او در سال ۲۰۱۳ کامل ترین بازیکن بوده است.

سامر از اردوی تمرینی زمستانی بایرن مونیخ در دوحه قطر گفت:" من فکر می می کنم او تنها بازیکنی است که می تواند برنده این عنوان شود. و اگر او برنده توپ طلای فیفا شود بسیار عالی خواهد بود."

سامر که خود در سال ۱۹۹۶ برنده توپ طلای فیفا شد،همچنین گفت:« اما اگر نتواند این عنوان را به خود اختصاص دهد باید یک سال دیگر صبر کند.» ریبری به همراه کریستیانو رونالدو مهاجم تیم رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی پرتغال و لیونل مسی مهاجم بارسلونا نامزد دریافت توپ طلای فیفا است. طی چهار سال گذشته، مسی برنده این عنوان شده بود.

ریبری که ۳۰ سال دارد بخشی از تیم بایرن مونیخ بود که در سال ۲۰۱۳ ، پنج جام به دست آورد. او به همراه هم تیمی هایش در لیگ قهرمانان اروپا، بوندس لیگا، جام حذفی آلمان، سوپر جام اروپا و جام باشگاه های جهان قهرمان شد.

کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی بایرن مونیخ نیز گفت:" بسیار خوشحالیم که او در تیم ما حضور دارد و امیدواریم او به نخستین بازیکن بایرن مونیخ تبدیل شود که بهترین بازیکن جهان می شود."

ارتش سرخ باواریا شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:14

سایت گل - خیال همه راحت، مراسم توپ طلا سانسور نخواهد شد، البته اگر پخش شود، چرا که فرناندا لیما، مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی که قرار است، مراسم اهدای توپ طلا را نیز اجرا نماید، می گوید این بار لباسی پوشیده تر انتخاب می کند.

به گزارش دیلی میل، پس از شکایات هزاران ایرانی به خاطر ظاهر این مدل برزیلی که موجب شد تا تلویزیون جمهوری اسلامی مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 را سانسور کند، ستاره ی 36 ساله مجبور شده تا در نوع پوشش خود برای مراسم اهدای جوایز توپ طلای 2013 تجدید نظر نماید.

خانم لیما گفت: "بابت آنچه که اتفاق افتاد، متاسفم. هرگز قصد توهین به هیچ کشور، فرهنگ و مردم و یا عقیده ای را نداشتم.

از این تجربه درس می گیرم، بنابراین در انتخاب لباسم برای مراسم توپ طلا - گالا، بسیار مراقب خواهم بود تا همه بتوانند آن را تماشا کنند."

مراسم توپ طلای 2013 در ۱۳ ژانویه ۲۰۱۴ (۲۳ دی ۱۳۹۲) در مقر فیفا در زوریخ برگزار خواهد شد.

ارتش سرخ باواریا شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:17

روبن که تا تابستان 2015 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، مایل است برای مدت بیشتری در این باشگاه بماند اما مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز برای تمدید قرارداد او پا پیش نگذاشته اند.

سایت گل- آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ، از مدیران این باشگاه خواست تا اولین گام را برای تمدید قرارداد بردارند.

روبن که تا تابستان 2015 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، مایل است برای مدت بیشتری در این باشگاه بماند اما مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز برای تمدید قرارداد او پا پیش نگذاشته اند.

او به خبرنگاران گفت:" اگر باشگاه بخواهد که من بمانم، من از صمیم قلب می پذیرم. در حال حاضر، این کار دست من نیست.

باشگاه باید قدم اول را برای تمدید قرارداد من بردارد. مطمئنم که آنها از کیفیت من آگاه هستند و من هم می دانم که باشگاه چه ارزشی برایم دارد."

روبن که اکنون دوران نقاهت بعد از عمل جراحی زانو را پشت سر می گذارد، تاکید کرد در حال حاضر تنها به رساندن خود به اولین دیدار نیم فصل دوم مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ فکر می کند.

" اینکه تنها می توانم تمرین کنم و شرایط بازی کردن را ندارم، جالب نیست. فکر می کنم برای بهبود کامل به چند روز زمان نیاز دارم. فکر می کنم با آغاز نیم فصل دوم، می توانم به میادین برگردم. هنوز دو هفته وقت دارم."

mary شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:37

یعنی مراسم رو tv ایران پخش مستقیم داره؟ یا گزیده ای رو بعدا میخوادپخش کنه؟

ارتش سرخ باواریا شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:46

سلام ماری خانوم
تقریبا همزمان با برنامه نود برگزار میشه
امیر حسین جان اگه قبول زحمت کنه و زمان دقیقشو بگه ممنون میشم و شبکه های پخشو

محمد امین شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:48

هیچ سالی تلویزیون ایران مراسم توپ طلا رو پخش نکرده.امسال هم فکر نکنم پخش کنه.

محمد امین شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:50

البته چون با برنامه ی نود همزمانه شاید گزیده هایی ازش با تاخیر از طریق برنامه ی نود پخش بشه!

aliver kahn شنبه 21 دی 1392 ساعت 22:07

مراسم توپ طلا چه ساعتیه؟خواهشا اگه کسی میدونه بگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد