وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایلگنر: ریبری به خودش زحمت ندهد، کریس برنده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بودو ایلگنر دروازه بان آلمانی و سابق باشگاه رئال مادرید بار دیگر تعصبش به مادرید و بازیکنان این تیم و دشمنیش را با بایرن و مسخره نمودن بازیکنان این باشگاه را از خود نشان داد.

بودو ایلگنر که به همراه روبرتو مورالس در شبکه تلویزیونی پنتو پولنا اسپانیا حاضر شده بود بعد از اینکه مورالس خبرنگار معروف اسپانیایی و طرفدار باشگاه رئال مادرید اعلام نمود : خبرهای دقیقی و معتبری در دست داریم که حکایت میکند کریس رونالدو برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان و فیفا شده است و همچنین اضافه کرد که فلورنتینو پرز به همراه تعداد زیادی از مدیران باشگاه رئال مادرید در این مراسم شرکت خواهند کرد. خبر برنده شدن رونالدو به مسی رسیده و او را بسیار عصبانی کرده است، به همین دلیل او نمی خواهد در این مراسم شرکت کند."

در همین هنگام بودو ایلگنر نیز ادامه داد :من نیر به فرانک ریبری توصیه میکنم زحمت سفر از دوحه به زوریخ (محل مراسم اجلاس فیفا) را به خود ندهد زیرا کریستیانو برنده این مسابقه شده است .

ایلگنر در حالیکه که میخندید رو به روبرتو مورالس کرد و افزود : "روبرتو ! اگر مسی به خاطر عدم کسب این عنوان از شدت ناراحتی عصبانی و خشمگین است من فکر میکنم ریبری بعد از انجام مراسم از شدت ناراحتی فقط اشک خواهد ریخت .تاجایی که من میدانم ریبری و همسرش حتی جای توپ طلا را نیز در خانه خود معین نموده اند."

مراسم اهدای جایزه توپ طلا و عنوان بهترین بازیکن سال فیفا قرار است روز دوشنبه و در محل اجلاس سران فیفا در زوریخ سویس به یک نفر از میان کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و فرانک ریبری اهدا شود.

نظرات 22 + ارسال نظر
Bastian چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:36

جم کن بابا حسوده بدرد نخور فرانک بهترینه دنیاس
محبوب قلب هاس

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:39

حیف که آلمانی هستی وگرنه .........................

omidpm چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:51

این حرفت اگر صحت داشته باشه نشون دهنده بی ارزش بودن این جایزه است.رئال ارزش طرفداری نداره

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:51

بدرک که ندن به فرانک
مهم اینه که همتون از ترس بایرن و ریبری خودتونو خیس کردین
فیفا با این کار (اگه رونالدو انتخاب کنه ) اعتبار نصفه و نینه ای که داره رو از دست میده
رونالدو با افت مسی خوشحال شد اما حواسش به ترکوندن ریبری نبود

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:54

یه خبر خوب
سایت گل – فرانک ریبری، نامزد دریافت توپ طلا، سازنده‌ترین هافبک تهاجمی در 5 لیگ بزرگ اروپا در این فصل بوده است. رقیب اصلی او، کریستیانو رونالدو، در میان مهاجمان دوم است. لیونل مسی در این تحلیل حضور نداشته چون کمتر از دوسوم دقایق ممکن را بازی کرده است.

در این رتبه‌بندی بازیکنان برمبنای معیارهای تیم آکادمیک CIES Football Observatory رده‌بندی شده‌اند. معیارها نشان‌دهنده عملکرد بازیکنان از شش جنبه است: شوت زدن، ایجاد موقعیت، دریبل، توزیع، توپ‌گیری و قدرت بدنی است.

در تمامی شاخص‌ها، تفاوت بین لیگ‌ها از نظر سبک و شدت بازی در نظر گرفته شده است.

در میان مهاجمان، لوییس سوارس با پیشی گرفتن از کریستیانو رونالدو و نیمار در رتبه یک مهاجمان قرار می‌گیرد. کارلوس تبس در ایتالیا اول است، زلاتان ایبراهیموویچ در فرانسه و مارکو روییس در آلمان.

فرانک ریبری بهترین هافبک تهاجمی هم در آلمان و هم در 5 لیگ بزرگ دنیاست. جیمز رودریگس در فرانسه، میرالم پیانیچ در ایتالیا، سمیر نصری در انگلیس و آندرس اینیستا در اسپانیا رتبه یک را دارند.

ستاره جوان پاری سن-ژرمن، یعنی مارکو وراتی در هافبک‌های میانی و دفاعی رتبه یک را دارد. این بازیکن جوان ایتالیایی از گابی فرناندس، آرتورو ویدال، فیلیپ لام و آرون رمزی پیشی گرفته که رتبه یک را در اسپانیا، ایتالیا، آلمان و انگلیس دارند. لام البته پیش‌تر مدافع کناری بود اما به میانه میدان رفته است.

یک بازیکن جوان دیگر در صدر لیست مدافعان کناری قرار دارد: داوید آلابا. بهترین مدافعان کناری لیگ‌های دیگر به این ترتیب هستند: مایکون (ایتالیا)، لیوین کورزاوا (فرانسه)، پابلو سابالتا (انگلیس) و دنی آلوز (اسپانیا).

در نهایت جورجیو کیه‌لینی رتبه یک مدافعان میانی را دارد. پس از او دانته بونفیم (آلمان) و لئاندرو کاستان (باز هم ایتالیا) حضور دارند. الکس داسیلوا (فرانسه)، دژان لوورن (انگلیس) و جرارد پیکه (اسپانیا) سایر مدافعان برتر هستند.



معیارها به این ترتیب بوده‌اند:

شوت‌زنی: توانایی استفاده از موقعیت‌ها با ضربات دقیق

ایجاد موقعیت: توانایی ساخت فرصت گل از طریق پاس‌های کارآمد

دریبل: توانایی ایجاد شرایط خطرناک با استفاده از عبور از رقبا

توزیع: توانایی نگه داشتن کنترل بازی با پاس‌های کارآمد

توپ‌گیری: توانایی به حداقل رساندن فرصت‌های گل‌زنی حریف با پس گرفتن توپ از آنها

قدرت بدنی: توانایی به حداقل رساندن فرصت‌های گل‌زنی حریف با بلوکه کردن حرکات آنها

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:56

دیگه اگه فرانک نشه دیگه حرفی برای گفتن ندارم

khashayar چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 21:36

دمت گرم داااش. .. جواشو دادی

پوریا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 22:49

بچه ها یه چیزی میگم دور هم بخندیم به کسی نگید!
کریس رونالدو بهترین بازیکن سال 2013 هستش

محمد امین چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 23:22

میدونم سخته.اون موقع که دروازبان ریال بودی زیاد از بایرن کشیدی میدونم ولی سعی کن خودتو کنترل کنی مثلا آلمانی هستی زشته برا یه مشت اسپانیایی انقدر خودتو کوچیک کنی. زیادی جلف بودنم وسط برنامه ی زنده خوب نیست!همچینی گفته روبرتو!!!!!!!

aliver kahn چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 23:29

بی مادرخائن.حالا تو یعنی آلمانی هستی خودتا فروختی به اسپانیایی که هر شهرش یه سازیا برا خودش می زنه.بیشعور تو اهل کشوری هستی که اتحادش تو دنیا زبان زده حالا تونه بی مادر با این صحبتاد............اولا که فرانک میشه دوما فرانک میشه سوما فرانک میشه ولی اگه هم نشد فدای سرش فرانک مثل رونالدو و همه ی رئالی هایی مثل تو عقده ای نیست. اگه آلمانی نبودی جواب بدتری می گرفتی.ایشاالله خدا کمک می کنه روزدوشنبه حق به حق داربرسه و پوز این رئالیا به خاک مالیده بشه.بچه ها فقط دعا کنید.
احمق بی مادر

ماریو گومز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 23:59

درد و بلای فرانکی بخوره تو سرت

محمد جواد پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 00:00

سلام دوستان بازی بایرن و المریخ احتمال زیاد شبکه alkass هم پخش میکنه.احتمال پخش هست.

نوید پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 00:16

وای اون شب که ریبری برنده شه چه حالی از اینا گرفته شه شاید خود کشی کنن

babak پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 00:40

زنده باد تیم بایرن مونیخ اینو بگید دیگه از هرس میمیرند همه ی حسود ها چون فقط تو این مورده که مافیا بازی نداریم بیا رودرروشیم

bayern پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 03:11

تمام اون مسخره بازی های بلاتر عوضی و جو دادن رسانه ها و حمایت کردن کریس علیه بلاتر و خبرهای هر روز روزنامه های مادریدی مبنی بر اینکه کریس همه مراسمات یوفا رو تحریم میکنه برای جوسازی و جریان سازی برای دادن توپ طلا به کریس بود که همش نقشه بلاتر و اسپانسرهای مافیاکده اش و پرز بود.یادتون باشه بعد از جایزه پارسال یوفا به اینیستا کریس رئال رو برد تو حاشیه و گفت ناراحتم و دلیل ناراحتی ام حمایت نشدن از سوی باشگاه است نه پول و درست بعد از دادن جایزه یوفا به ریبری که کریس می دونست نمیبره و شرکت نکرد قراردادش رو تمدید کرد و از شرط های تمدید قراردادش حمایت شدن از سوی باشگاه و پرز بود. و بعد از اون این شو ها و جو سازی ها با برنامه ریزی بلاتر اسپانسرها و پرز به راه افتاد. و نتیجه اش دوشنبه شب برگی دیگر از ناعدالتی و رسوایی مافیا کده فیفا...

mary پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 07:06

بعضی ها چه خودشون و زود نشون میدن، پس این همه میرفتی اینجور مراسم ها برا گرفتن توپ طلا بود آقای مسی.
یعنی اینقدر برا دیگر فوتبالیستها احترام قائل نیستی که به مراسم اهدا جایزه اونا بری.
فرانک حتما باید بره به این مراسم، هر اتفاقی که بیفته اصن مهم نیست.
حتی اگر فرانک بعد از این مراسم گریه هم بکنه، ایرادی نداره.
مگه چیه، شما آقای ایلگر هیچ وقت گریه نکردی؟
شما هم به خودت زحمت نده، چون ما هم به نظر شما اهمیتی نمیدیم.

محمد امین پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 09:48

باهات موافقم bayern بدجور.اون شوی مسخره ی بلاتر که اومد تو جمع اون جوری رونالدو رو مسخره کرد و از مسی حمایت کرد همش نقشه ی از پیش طراحی شده بود.بقیه ی حرفاتم همش عین حقیقته.

میدیا پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 11:52

خوب رونالدو ببره همه میدونیم تبانیه مثل سال۲۰۱۰ حق اشنایدر بود دادن به مسی مهم اینه که بهترین دنیا هستیم بعد افتخار تیمی مهمتره از انفرادی امسال هم اولیم ولی امیدواریم مرحله بعد اگر رئال اومد بالا با ما بازی کنه به اندازه انگشتان دست بهشون گل بزنیم.این دروازبان هم از خودفروشهاست

رضا پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 13:28

فرق نداره المانی باشه یا نباشه ایشون در مورد یکی از بهترین بازیکنان بایرن حرف مفت زده پس باید گفت لعنت به بهش

AmiR پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 14:16

حالم از هرچی اسپانیایی و همه ی طرفداراشون بهم میخوره

البته بجز پپ و خاوی مارتینز

مرتضی جمعه 20 دی 1392 ساعت 12:31

این ایلگنر بی شعور یادش رفته دوتا گلی مسخره ای که از استویچکوف و لچکوف تو جام جهانی 94 خورد و باعث حذف آلمان شد.اگه آلمان میبرد حتما فینالیست بود...بعد یه همچین آدمی میاد در مورد ریبری نظر میده؟اگه 2000سال هم بازی می کرد نمیتونست حتی فقط افتخارات فصل گذشته ریبری رو کسب کنه.درخت هرچه پربارتر سربه زیرتر

سیا یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:43

اگر امسال توپ طلا به غیر از فرانک ریبری داه شود بایستی در فیفا را خاک گرفت این نشان دهنده سال 2013 کاملن مشخص و واضح است چه از نظر عناوین و چه بازی ها اگر ملا ک بر مبنای گل زده باشد علی دایی باید مرد سال باشد اگر به غیر از این باشد خود فیفا بیاد قهرمان جام جهانی قهرمان اورپا را مشخص کند همه قهرمان ها را خودش مشخص کند این نشان دهنده اینکه فیفا خلا صه شده ریال مادرید و بارسلون خوب که ریال هیچ جامی را بدست نیاورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد