وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار نادی المریخ سودان - بایرن مونیخ

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار دوستانه نادی المریخ سودان - بایرن مونیخ پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: پنج شنبه 19 دی 1392 ساعت 20:30

نظرات 18 + ارسال نظر
mary چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 15:19

فکر نکنم در این جور بازیها زیاد گل زدن مهم باشه.
به نظرم مربی در این بازیها سعی کنه که کاملا بچه ها خواسته هاش رو در زمین به اجرا بذارن.
ولی حلا که اصرار دارین یه نظری میدم، بایرن 8- مریخ 0
اینقد دوستان گفتند که تو زمین تیم برا بایرن پیدا نمیشه ت بالاخره یه تیم از مریخ اومد

ahmad aghili چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 15:33

سلام
نادی یعنی باشگاه
فریق یعنی تیم

محمد امین چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 15:50

من که آخر نفهمیدم این المریخ به فارسی چه معنی میده؟همون سیاره ی مریخه؟

فریبرز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 16:00

من فکر کنم بایرن بعد از تعطیلات حتی خیلی خیلی بهتر از نیم فصل بتونه بازی کنه. من فکر کنم بعد تعطیلات میتونیم بایرن واقعی پپ گواردیولارو ببینیم. من که بی صبرانه منتظر پخش مستقیم بازیها هستم و همچنین برگشتن شواینی و روبن. واویلا واویلا بایرن داره میاد

فریبرز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 16:20

_______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$________ _____$$$$$$
________________$$$$$________$$___$$___$$____$$$$
______________$$$_$$$$$_____$$$$___$$_$$__$$$$__$$$$
____________$$$___$$__$$___$$__$$___$$$___$$______$$$
__________$$$_____$$$$$____$$$$$$$__$$____$$$$_______$$$
_________$$_______$$__$$___$$___$$__$$____$$_______$$$_$$
_______$$_________$$$$$_______$$$$$$______$$$$___$$__$$_$$$
______$$__$$$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$__$$___$$
_____$$__$$____$$_____$$$_______$___$$__$$$$__$$__$$$$_____$$
____$$___$$____$$___$$______$___$$__$$$_$$$$$$___$$_________$$
___$$_____$$$$$$__$$____$___$$__$$$_$$$$$$$$_$$$_$___________$
___$$_$$_________$$_$___$$__$$$_$$$$$$$$_$$$__$$$__$$$$$$$$$_$$
__$$__$$_$$_____$___$$__$$$_$$$$$$$$_$$$__$$___$_$______$$$$__$$
__$$__$$$$$$$$_$$$__$$$_$$$$$$$$_$$$__$$___$___$__$__$$$$_____$$
_$$____________$$$$_$$$$$$$$_$$$__$$___$___$___$$_$_$$$$$$$$___$
_$$___________$$$$$$$$$$_$$$__$$___$___$___$$__$$$_$___________$$
_$$___________$$$$$$_$$$__$$___$___$___$$__$$$_$$$$$___________$$
_$$___________$$_$$$__$$___$___$___$$__$$$_$$$$$$$$$___________$$
_$$___________$$__$$___$___$___$$__$$$_$$$$$$$$_$$$$___________$$
_$$___________$$___$___$___$$__$$$_$$$$$$$$_$$$__$$$___________$$
__$___________$$___$___$$__$$$_$$$$$$$$_$$$__$$___$____________$
__$$______$$$__$$__$$__$$$_$$$$$$$$_$$$__$$___$_$$___$$_______$$
__$$____$$_$$___$$_$$$_$$$$$$$$_$$$__$$___$___$$$$____$$_____$$
___$$_$$__$$_____$$$$$$$$$$_$$$__$$___$___$___$$$__$$$$$$____$$
___$$____$$$$$$$__$$$$$_$$$__$$___$___$___$$_$$_____$$__$$___$$
____$$__$$___$$_____$$$__$$___$___$___$$__$$$$_$$$___$$_____$$
_____$$____$$_____$___$$$$$___$___$$__$$$$$$__$$______$$___$$
______$$_$$_____$$___$____$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$________$$
_______$$$_____$$__$$__$$$$_______________$$___$$_______$$$
_________$$___$$__$$__$$__$$____$$$___$$___$$___$$$$___$$
__________$$$_$$_$$___$$__$$___$$______$$$$$$$______$$$
____________$$$_______$$__$$___$$_______$$___$$____$$$
______________$$$$____$$__$$___$$________$$_____$$$$
_________________$$$$___________$$$$________$$$$$
____________________$$$$$$_____________$$$$$$$
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$

mary چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 16:37

جالب درست کردی آقا فریبرز.
آقا احمد ولی فکر کنم نادی به زبان عربی یهنی بخوان و مریخ هم که همون کره مریخ و در مجموع میشه کره مریخ را صدا بزن.
ولی باز مطمئن نیستم که ترجمه ی من صحیح باشه، شاید ترجمه ی شما درست باشه.

aliver kahn چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 17:01

میگم یه فکری چرا امیرحسین یه فروشگاه لباس بایرن و تیم ملی آلمان تو وبلاگ راه اندازی نمی کنی؟من پیراهن نویرتو بایرن مونیخا می خام ولی تو شهرم گیرم نمیاد.چیکارکنم

نوید چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 17:03

فکر کنم تو این بازی هم مثل گوانگژو هر کی تیرک بیشتری برندس

محمد امین چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 18:23

نادی از ندا میاد که یعنی صدا زننده.المریخ یعنی چی؟آخه مریخ را صدا بزن هم شد اسم باشگاه؟!!!!!!

محمد امین چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 19:01

البته الان رفتم تحقیق کردم مثل این که همون سیاره ی مریخه!!!!!!!!!!!

mary چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 19:31

آره، این اسم معنی داره برا یه گروه.
اگه یه کوچولو در مورد این گروه اطلاع داشته باشی از رو ستاره ای که آرم باشگاه است میشه متوجه شد که مربوط به کدوم گروه است.

khashayar چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 19:54

نمریدمو بازیه بایرن با موجودات فرا زمینی رو هم دیدیم مررریییخخ را صداااا بزن

امیرحسین چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 21:42

نادی یعنی باشگاه

محمد امین چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 23:14

پس یعنی باشگاه مریخی ها من اطلاعی ندارم در این زمینه.مربوط به چه گروهیه؟!

mary پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 07:38

البته من بحثی در این زمینه ندارم ولی چون زبان مردم سودان عربی و لغات عربی دارای ریشه هستند، من از لغت نامه ی یه کتاب عربی نگاه کردم گفتم.
البته اگه در google translate این کلمه رو بدیم همون باشگاه رو میده ولی ریشه این لغت در زبان عربی، صدا کردن و یا ندا زدن از راه دور بر میگرده و نمیدونم چرا گوگل این ترجمه رو میده.
خوب دیگه جلسه ی بعدی کلاس عربی رو زمانش رو الان اعلام میکنم تا دوستان حتما در کلاس من حاضر باشند: هر وقت با یه تیم عربی دیگه بازی داریم، من کلاس زبان عربی ام دایر است.

محمد امین پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 09:50

بازی بعدیمون با تیم کویتی یا قطزیه.پس جلسه ی بعدیتون به همین زودیا تشکیل میشه!

esmail پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 12:04

سلام
جز این شبکه هایی که زدید دیگز چه شبکه هایی پخش میکنند؟
با تشکر.

فرید روبن پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 16:45

فکر کنم امشب المریخ سودان بشه الآبکش سوراخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد