وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کرشوف خشنود از جدایی اش از بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره سابق ماینتس از احساس بد خود نسبت به نقشش به عنوان یک تعویضی در بایرن و علاقه اش برای اثبات توانایی های خود در تیم جدیدش می گوید.


به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، کرشوف نسبت به انقال قرضی اش به شالکه بسیار خوشبین است و اعلام نموده دوست دارد مدتی از بایرن دور باشد تا بتواند دوباره به میادین بازگردد.

این بازیکن 23 ساله پس از انتقال قرضی 18 ماهه اش به شالکه، به وبسایت رسمی این باشگاه گفت: "شرایط مونیخ برای من اصلا آسان نبود. من چیز های زیادی در یک نیم سال حضور خود در آنجا یاد گرفتم، اما بازی نمی کردم و این بسیار بد بود. در آخر به نقطه ای رسیدم که با خودم گفتم دیگر نمی توانم بمانم. بسیار خوشحالم که این انتقال صورت گرفت. خیلی ممنونم و بی صبرانه منتظرم تا برای باشگاه بزرگی مانند شالکه بازی کنم."

نظرات 4 + ارسال نظر
بهروز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 16:00

حق داشت
ما هم خوشحالیم که قرضضی رفتی. 18 ماه بعد به عنوان یه دفاع محکم و مطمئن برگرد

نوید چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 19:56

این بابا مثل آخر اسمش off بود خدا کنه وقتی بر میگرده on شه

khashayar چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 19:56

براش خوشحالم که رفت...امیدوارم موفق باشه

ماریو گومز پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 00:00

خیلی بی مصرف و بی غیرت بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد