وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر در آستانه بازگشت به میادین؛اولویتم تکرار قهرمانی در اروپاست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هافبک جنگنده و همه کاره باواریایی ها برای بازگشت به میادین بسیار با انگیزه و جاه طلب نشان می دهد.

 باستین شواین اشتایگر، کاپیتان دوم بایرن مونیخ قسمت زیادی از بازی های نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما با پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی موفقیت آمیز، حالا در دوحه قطر تمرینات تیمی را پشت سر می گذارد و آماده بازگشت به ترکیب تیمش است.

شواینی در مصاحبه با وب سایت اختصاصی باشگاهش گفت:" در حال حاضر توانایی تمرین کردن را دارم و این کار ار هم به خوبی و بدون درد انجام می دهم. امیدوارم بیش از این طولانی نشود. باید صبور باشم و قدم به قدم پیش بروم، از پیشرفت بهبودی ام راضی ام و امیدوارم همین طور به خوبی پیش برود."

شواینی که او را با لقب رئیس در دنیای فوتبال می شناسند با اعتماد به نفس همیشگی اش درباره اهداف پیش روی خود صحبت کرد و گفت:" در حال حاضر اولویت من با بایرن مونیخ انجام دادن کاری است که تا کنون انجام نشده، دفاع از عنوان قهرمانی در اروپا."

وقتی از شواینی 29 ساله درباره افتخارات بایرن در سال گذشته میلادی و قهرمانی در سوپر کاپ اروپا و جام باشگاه های جهان سوال شد، اشتهای سییری ناپذیر خود را این گونه نشان داد:" هنوز خیلی کار داریم، لحظاتی هست که قطعا در آن ها می توانستیم بهتر عمل کنیم و باید بتوانیم."

شواین اشتایگر از مصدومیتی قدیمی رنج می برد که بار ها او را از میادین دور نگه داشته است، اما به گفته خودش پس از آخرین عمل جراحی برای اولین بار در چند سال گذشته بدون درد بازی می کند.

نظرات 9 + ارسال نظر
khashayar چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 14:15

اصن یه باواریایی اصییل عاشقتم ارباب

فریبرز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 14:27

آرسنالیا بدونن با برگشتن شواینی و روبن اگه رمز هم بزنن نمیتونن مارو ببرن حتی اگه دسته خرابه دست ما باشه. عشق است بایرن کبیر و رئیس اشتایگر

mary چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 14:31

کاملا معلومه که آماده است.
با طناب بستنش که زیاد جست و خیز نکنه

محمد امین چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 15:55

امیدوارم دیگه مصدوم نشی رییس.آمادگیت برا جام جهانی خیلی مهمه.

بهروز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 16:04

شواینی که او را با لقب رئیس در دنیای فوتبال می شناسند ....!!!
همین جمله و بس !!!!!

نوید چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 19:53

داشت گنک فو تمرین میکرد برای بازی در فیلم رئیس همراه با بروسلی البته شواینی نقشش مثبته بود ولی این کش در رفت شواینی با صورت رفت تو زمین برا همین بروسلی خود کشی کرد

نوید چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:06

البته شوخی بود دوستان ناراحت نشن

ماریو گومز پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 00:03

عاشقتم باحال

bayern پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 03:11

تمام اون مسخره بازی های بلاتر عوضی و جو دادن رسانه ها و حمایت کردن کریس علیه بلاتر و خبرهای هر روز روزنامه های مادریدی مبنی بر اینکه کریس همه مراسمات یوفا رو تحریم میکنه برای جوسازی و جریان سازی برای دادن توپ طلا به کریس بود که همش نقشه بلاتر و اسپانسرهای مافیاکده اش و پرز بود.یادتون باشه بعد از جایزه پارسال یوفا به اینیستا کریس رئال رو برد تو حاشیه و گفت ناراحتم و دلیل ناراحتی ام حمایت نشدن از سوی باشگاه است نه پول و درست بعد از دادن جایزه یوفا به ریبری که کریس می دونست نمیبره و شرکت نکرد قراردادش رو تمدید کرد و از شرط های تمدید قراردادش حمایت شدن از سوی باشگاه و پرز بود. و بعد از اون این شو ها و جو سازی ها با برنامه ریزی بلاتر اسپانسرها و پرز به راه افتاد. و نتیجه اش دوشنبه شب برگی دیگر از ناعدالتی و رسوایی مافیا کده فیفا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد