وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: فروش لواندوفسکی، به اندازه فروش گوتزه برای هواداران دورتموند سخت نخواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، جذب لواندوفسکی را همانند جذب ماریو گوتزه جنجالی نمی داند.


مولر در این رابطه به نشریه بیلد آلمان گفت: "من فکر نمی کنم رابرت در چند ماه باقی مانده در دورتموند با مشکل مواجه شود. مردم از قبل می دانستند که او دورتموند را ترک خواهد کرد و همین موضوع باعث می شود تا راحت تر با جدایی اش کنار بیایند. خبر پیوستن او به بایرن من را متعجب نکرد، این انتقال از چند وقت پیش قابل پیش بینی بود."

مولر در ادامه چنین گفت: "من او را شخصا نمی شناسم، بنابراین به او اجازه می دهم که من را غافلگیر کند. او فصل خوبی تا به حال داشته و من فکر نمی کنم که این آمار اتفاقی باشد."
لازم به ذکر است لواندوفسکی 25 ساله روز دوشنبه با قراردادی 5 ساله به بایرن مونیخ پیوست و از تابستان فصل آینده بازیکن این تیم خواهد بود.

نظرات 19 + ارسال نظر
ماریو گومز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 02:52

اگه میشه فیلمه جایزه دادن به نویر ( بهترین دروازه بان جهان در سال ) را برا دانلود بزارین

شوانی چابهار چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 07:41

فکر کنم بعد بهترین بازیکنشون گوتسه جدایی بهترین مهاجمشون بیشتر دلشون ب درد اومده مولرجان

شوانی چابهار چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 07:44

بسیار خوشحالم از انتخاب نویر و ارزوی موفقیت برا حاج فرانک بلال ریبری

amir MULLER چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 07:49

مولر تو بهترینی ..

mahmood چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 08:23

مولرجوانی بسیارباهوش که ره صدساله رایک ساله طی کرد.من ازطرف خودم به تمام هواداران بایرن والمان بخاطر داشتن همچون بازیکنی تبریک می گم .

babak چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 09:46

مولر تو بهترینی فقط چرا تو دوسه تا بازی اخیر خیلی ندیدمت کمتر هم حرف میزدی

محمد امین چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 09:49

مولر جام جهانی نزدیکه.میخوام اونجا بترکونی اساسی.

ali چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 10:08 http://fdrall.blogfa.com

مولرته

میدیا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 10:36

مولر تو بهترینی از ۹۷ تو تیم بایرن همچون بازیکنی مثل ندیدم اصلا هیچ نکته منفی نداری

ماریو گومز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 12:08

واقعا شماها بایرنی هستین یه ذرم غیرت ندارین. یکیتون نمیگه به امیر حسین که چرا فیلمه جایزه دادن به نویر ( بهترین دروازه بان جهان در سال ) را برا دانلود نمیزاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

babak چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 12:28

یعنی هر کی بیاد این جمله بالایی روبگه دیگه میشه یه بایرنی با غیرت.اصلا شما فیلمش رو واسه چی می خواید الان دیگه رسانه ها همه چیز رو نشون میدن دیگه...

ali چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 12:47

اخه مولر هم شد بازیکن .اصلا مولر چی داره ؟تکنیک_سرعت
یه بازیکن معمولیه فقط دروازه خالی رو بهش میدن اونم گل میزنه

فریبرز چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 13:31

با سلام به همه هوادارای عزیز. اول میخوام جواب این علی رو بدم که گفته مولر خوب نیست بابا تو خوبی. تو زورو. دوم اینکه این به قول دوستامون ریالی ها واقعا پرو تشریف دارن. خیلی رو دارن. امیدوارم تو مرحله بعد بخورن به ما بزنیم بترکونیمشون. اسکلا نداره میگن رونالدو خیلی بهتر از ریبریه. اینو نگن چی بگن. یادتونه واسه انتخاب بهترین دروازه بان میگفتند کاسیاس از نویر بهتره کاسیاسی که نیمکتو الان داره گاز میگیره به چشم کوریشون هم مانوئل انتخاب شد و اصلا کاسیاس جزو 3 نفر هم نبود. حالا هم که رونالدو. البته امسال فیفا جایزه رو به رونالدو میده شک ندارم چون مافیا بازیه دیگه. ولی ما میدونیم و خدای ما هم میدونه که بهترین بازیکن سال 2013 فرانک ریبریه. الان به نظر شما چرا بیشتر جایزه ها رو دارن بهش میدن؟؟؟؟؟؟ چون توپ طلارو میخوان بدن به رونالدو با این جایزه ها میخوان اونو خام کنن. ای خدا کنه تو مرحله بعدی بعد از برد آرسنال بخوریم به ریال ببینیم چند چندیم باهاشون. به قرآن قسم به ما نمیخورن. کل تیمشون اسکله. یه ازیل باهوش داشتن که اونم رفت آرسنال. به نظر من تو کل این تیما از نظر خود من ما از همه سرتریم. یه جورایی بارسا میتونه واسه ما مشکل ساز بشه که نمیشه و نمیتونه بشه و بعدش هم همین آرسنال و عمرناش ریال بتونه تا یه چهارم بالا بیاد

tarafdar چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 14:45

جواب ندین بچه ها دیگه باید جلوی این حرفا ضدضربه باشیم داغون شدن و رفته همین براشون بسهکاسیاس داره نیمکتو گاز میگیره خیییلی خوب گفتی فریبرز
رئال افتِ برامون حداقل تو بازی با ارسنال آدم میدونه داره با یه تیم بازی میکنه

امیر چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:56

حتی اگر قبول کنیم مولر ، سرعت و تکنیک نداره وفقط دروازه خالی گل می زنه ، نتیجه می گیریم بازده مولر حتی با مسی مساویه چرا که این مولر دروازه خالی گل کن تعداد گلهاش تو لیگ قهرمانان فصل قبل با مسی برابر بود . ضمنا یدمون نره که این مولر بود که تو جام جهانی ، انگلیس و آرژانتین و تو لیگ قهرمانان بارسلونا رو بیچاره کرد(مولر 3تا گل به بارسلونا زد).

amir MULLER چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 22:15

مولر همونیه که به بارسا 3تا به آرسنآل دورتموند منچسترسیتی چلسی رم یووه اینتر شالکه والنسیا انگلیس آرژانتین اروگوءه اتریش و .. گل زده و نابودشون کرده ..
فکر کنم شما از همون آدم هایی هستید که تازه 2روزه داره فوتبال میبینه .. برو با همون سرعت و تکنیکت خوش باش ..
برو عمو

ali پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 12:57

دیشب بازی مسی رو دیدی؟اون وقت مولر را با مسی مقایسه می کنی؟هر وقت مولر یا هر بازیکن دیگه بایرن تو یک فصل 92 تا گل زد اون وقت با هم بحث میکنیم...

امیر پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 15:45

لالیگا انقدر مزخرفه که قول میدم اگر خدایی نکرده ، نویر بره لالیگا تو یک فصل نه 92تا که92000تا گل می زنه.

mahmood پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 16:46

این یارو علی ازکجا سبزشده که برامون فوتبالو تفسیرمیکنه.اگه مسی عرضه داشت کمک بارسلون میکردقهرمان اروپاشه.اینم بگم که مولرفورواردنیست وهافبک پشت مهاجمه.حال میخوام یه جوابی بده علی.!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد