وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: من عاشق روبن هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ، در یک مصاحبه جالبی از علاقه شدید خود به آرین روبن خبر داد. او در بخش دیگر از سخنانش وضعیت شواین اشتایگر را نزدیک به مرز آمادگی توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که این دو به زودی بازگردند.

پپ در جریان تمرینات دوحه در مصاحبه با یک خبرنگار، در مورد وضعیت مصدومین خود اظهار کرد و گفت: " وضعیت باستین خیلی بهتر شده است و می تواند بدون هیچ مشکلی به تمرینات تیمی بازگردد و برای شروع در مسابقات تدارکاتی آینده نیز شرکت کند ".

پپ در ادامه گفت: " من علاقه شدیدی به آرین دارم. امیدوارم خیلی زود آمادگی خود را به دست آورد تا بتوانم از بازی زیبای او لذت ببرم. در واقع باید بگویم که امیدوارم باستین و آرین هر دو زودتر به مرز آمادگی برسند تا بتوانیم از وجود آن ها استفاده کنیم."

نظرات 10 + ارسال نظر
mary سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 06:50

یعنی همه چی آرومه

نوید سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 09:50

توی این عکس بالایی اونکه گواردیولا داره با مولر حرف میزنه اون کسی که پشت بواتنگه انگار مسی هستش

شوانی چابهار سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 09:51

من بایرنو دوست دارم و بعد شوانی را 1ذره بیشتر از بقیه.

روبری سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 10:09

تو اگه عاشق روبن هستی به خاطر یه پنالتی با روبن بحث نمی کردی

taher سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 10:38

بهترین تیم دنیابایرن مونیخه وبهترین مربی گواردیولاس وبهترین بازیکن دنیا اشنایدره دیگ حرف نباشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فریبرز سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 11:38

سلام به همه هوادارای عزیز. بچه ها فقط میخواستم بگم عاشق همه شماهام و از ته قلبم دوستتون دارم. انشاالله که همیشه با موفقیت تیم همه شماها خوشحال باشید. بچه ها راستی یه خبر مهم. تئو والکات بازیکن نسبتا خوب آرسنال مصدوم شد و رفت تا 6 ماه دیگه و به جام جهانی هم نمیرسه. پس هم تو بازی رفت با بایرن نیست و هم تو بازی برگشت و اونا آرتتا رو هم به دلیل محرومیت در بازی رفت مقابل ما در اختیار ندارن. کلا 2 تا بازیکن TOP دارن. یکیش جک ویلشره شماره 10 اونا و یکیشون هم مسعوت اوزیله. به نظر من حالا دیگه با مصدومیت والکات مقابل ما هیچ شانسی ندارن واسه پیروزی. قبل مصدومیت والکات هم شانس نداشتنا ولی حالا دیگه با تعداد گل بالا میبازن. یعنی تو اون بازی با آماده شدن روبن و شواین اشتایگر یعنی واقعا اونا شانسی هم دارن؟؟؟؟؟؟؟؟ من که بعید میدونم.

mary سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 12:13

فقط یه ذره بیشتر شواینی رو دوست داری؟
من که فکر میکنم بیشتر از یه ذره باشه، آخه از اسمت معلومه

حسن بایرن سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 15:53

به ما چه عاشق روبنه

khashayar چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 10:24

وااااای.... فک کن شواینی و روبن هم آماده بشن برا بازی آرسنال یعنی تییییییتاپ

mahmood چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 23:24

همه بچه های بایرن عشقن.به سلامتی تمام بازیکنان ازنویرتا ماندزوکیچ بروبالا!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد