وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یورگن کلوپ: لواندوفسکی از دورتموند بزرگتر نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بروسیا دورتموند به جدایی روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی تیمش واکنش نشان داد.

کلوپ در این‌باره گفت: «بازیکنان همیشه ممکن است توسط تیم‌های دیگر خریداری شوند اما باشگاه بروسیا دورتموند از بازیکن بزرگتر است. همه این‌ها به خاطر نقشه راه فوق‌العاده‌ای است که ما برای آینده آماده کرده‌ایم. این اتفاقات تمام می‌شوند و من شکی درباره این مسئله ندارم. مدتی بود که می دانستیم که روبرت خواهد رفت. این که باشگاهش مشخص شده در بهترین زمان ممکن بوده است. اگر خبر انتقال او منتشر نمی شد شایعات بسیاری شکل می گرفت.»

لواندوفسکی در 17 بازی لیگ در این فصل 11 گل زده است.

نظرات 12 + ارسال نظر
شوانی چابهار دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 07:02

دوستان عزیزی ک میگن دورتموندیها ب بایرن بد میگن خدایش حق دارند اگه روبن ریبری نویر شوانی و لام یهو ب دورتموند یا هر تیم دیگری برند ما هم همین احساسو خواهیم داشب پس منطق باواریا کو؟

Mohammad_13 دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 08:42

این حرف ها چیه بابا. هی میگین بایرن مونیخ به دورتموند بد کرده. مسئله خیلی ساده است. لواندوفسکی تا 6 ماه دیگه با دورتموند قرارداد داشت و نمی خواست قراردادشو تمدید کنه و تازه این مسئله رو هم قبل از اینکه فصل پیش به پایان برسه اعلام کرده بود. تازه این وسط به کسی خیانت شده باشه خود لواندوفسکی هستش. چون قبل از اینکه فصل پیش به پایان برسه از مدیرای دورتموند خواسته بود که اونو به فروش برسونن و اجازه بدن از باشگاه بره. مدیرای دورتموند هم با خواسته اش موافقت کردند ولی زمانی که فصل به اتمام رسید زدند زیر قولشون و اجازۀ خروج لوا رو ندادند. به نظرم اینکار لوا هم یک مشت محکمی بود تو دهن مدیرای بی لیاقت دورتموند... لوا اگر میرفت رئال ، منچستر یونایتد ، سیتی یا چلسی و... فوتبال دنیا پاک بود ؟!! الان که اومده بایرن مونیخ شده خیانت به عالم و آدم ؟!!! تمام کنید این شروورها رو...

محمد امین دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 09:52

یه مقاله تو سایتشون زدن این دورتموندی های ...... پیشنهاد میکنم اگه یه جا دیدینش نخونیدش اعصابتون به هم میریزه.ما روباش تا حالا برا کیا دل میسوزوندیم و آرزوی موفقیت داشتیم!شواینی چابهار جان حق دارن ولی این حقو ندارن که هر اراجیفی دیگه به ذهن ناقصشون میرسه به بایرن ربط بدن!

saeed دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 10:10

بابا زورشون میا.بنده خدا بیا بایرن تا ی افتخاری کسب کنه چکارش دارین

babak دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 10:14

خدایی درتموندی ها لگه عصبانی بشن کاملا حق دارن اقایMohammad_13 این مسئله ساده ای نیست مخصوصا گوتزه مثل رفتن مسی به رئال هست به نظرشما این طبیعیه ولی مطمئن هستم که همه بایرنی ها راضی هستند فقط اگه درتموندی ها عصبانی شددن یا کلوپ چیزی گفت حق داره وبس

گوتزه دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 10:34

کلوپ تا چند وقت پیش می گفت لواندوسکی بهترین مهاجم دنیاست اما الان به بایرن رفته میگه یک مهاجم عادی بیشتر نیست

Mohammad_13 دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 11:10

بایرن مونیخ بزرگترین لطف رو به فوتبال آلمان کرد که اجازه نداد بازیکن بزرگی مثل لوا از بوندسلیگا خارج بشه. دورتموندی ها هم بعد از دو فصل قهرمانی خیال کردن چه پخی هستن !!! بابا هزار سال عقب تر از بایرن مونیخ هستین... خیلی ساده است.

Khashayar دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 11:30

آقا یه کلام : پول در اوردیم خریدیمش ..... شما دورتموندی ها هم اگه میتونید پول در بیارید تا مربی بزرگ بیارید تا بازیکنتون از تیمتون نره.. . برای این که یه تیم بزرگ باشه باید از توپ جمع کن تا رئیس باشگاه حرفه ای باشند ... این فک میکنن یه بازیکن میارن تا آخر عمرش باید تو باشگاه بمونه!؟؟؟ هر تیمی که بزرگ تر باشه میتونه بازیکنای بزرگ بگیره....به خاطر همین لوا بایرنو به رئال ترجیح داد

mahmood دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 12:33

اولا خودت خفه شی که شعورنداری دوما ایکبری .تودیگه ساکت باش هفت تا خوردین بس تونیست .عجب روئی داری تو.جمعش .توبااین حرفات باید توچ جمع کن میشدی به مولا.

آقا محمود و سایر دوستان بایرنی ، این افراد مریض رو به حال خودشون رها کنید. اگر از این نظرات دیدید بیخیالی طی کنید. مدیرا وقتی این نظرات همراه با بی احترامی رو میبینن در اولین وقت حذفشون می کنن.

aliver kahn دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 14:53

بچه ها مواظب باشین یه کسایی می خان بین ما تفرقه بندازن.
راستی بچه های نگفتی قیافه ی پرزدرصفحه ی دوم اگه چه اتفاقی بیوفته بدترازاین میشه؟

فریبرز دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 15:31

چه داستانی شده این خرید لواندوفسکی. بابا وقتی خودش دوست نداره تو دورتموند بمونه چیکار باید کرد. مگه فقط از ما پیشنهاد داشت؟؟؟ مگه رئال بهش پیشنهاد نداده بود؟؟؟ مگه مورینیو خواستارش نبود؟؟؟؟ این همه تیم دنبالش بودن حالا که خودش به خواسته خودش خواسته بیاد بایرن داستان کردن واسش. اگه میرفت رئال هم همین رو میگفتین؟؟؟؟؟ میرفت چلسی یا بارسا هم همین رو میگفتین؟؟؟؟؟ دورتموندم عمرناش ضعیف نمیشه از لوا بهترو میاره الان بحث سر اینه که فالکائورو بیارن یا مهاجم اتلتیکورو اسمش رو هم فراموش کردم الان. به نظر من هم گینتنر هم گزینه بعدیه ولی به نظر من اول باید ببینیم دراکسلر تو جام جهانی چطور کار میکنه اگه خوب بود بیاریمش به تیم اگه نه که هیچی. با اینکه دل من با سوارز بود ولی لوا هم خوبه و خدا کنه آگوئرو رو هم قبل از اینکه رئال بخردش بخریمش و این طوری تکمیل تکمیل میشیم. تازه به نظر شخصی خودم هر بازیکنی که گواردیولا میخواد رو اگه بگیریم میتونیم خیلی بیشتر از این موفق بشیم چون مطمئنن بازیکنایی رو میگیره که واقعا خوبن. الان گفته آگوئرو رو میخواد حتما یه چیزی توش دیده که میخوادش واسه بایرن دیگه. زنده باد بایرن کبیر. واقعا تازه داره به من حال میده این قدرت نمایی تو فوتبال اروپا و جهان و امیدوارم با خرید چند بازیکن خوب دیگه بتونیم در درازمدت بر فراز قله اروپا بایستیم.

amir MULLER دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 16:28

دورتموند 10000سال دیگه هم به بایرن مونیخ نمیرسه .. اصلا مقایسه دورتموند با بایرن حرامه !
توی پستای قبلیمم گفتم خوب یکی نیست به این دورتموندی جماعت بگه خوب آدم باشین بازیکنتون رو با اخلاق و سیاست نه دارین .. حالا که دیدین زورتون حتی به بازیکنتون هم نرسید دوباره مثل انتقال گوتزه شروع کردین به گفتن چرت و پرت و اینکه بایرن داره بازیکنامون رو دونه دونه از چنگمون در میاره و از اینجور چیزا ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد