وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

به دربسته خوردن پیشنهاد 81 میلیون یورویی رئال برای لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، طبق گزارش منتشره روزنامه اشپیگل وبازتاب این خبر در روزنامه آ.اس سران باشگاه مادریدی در تلاش بودند تا روبرت لواندوفسکی را با پیشنهادی 81 میلیون یورویی به تیمشان بیاورند ولی این ستاره لهستانی درنهایت بایرن مونیخ را به عنوان تیم آتی اش برگزید.

دراین گزارش یادآوری شده که فلورنیتنو پرس رئیس باشگاه مادریدی درماه دسامبر تلاش کرد تا از طریق کالین پومفورد، وکیل بریتانیایی اش برای جذب لواندوفسکی دست به کار شود. این وکیل بریتانیایی در این شاخه کاری تخصص دارد و به لواندوفسکی قراردادی شش ساله را با دستمزد سالانه 9.5 میلیون یورو و پرداخت 10 میلیون یوروی نقد در زمان عقد قرارداد پیشنهاد داده بود.

در صورت توافق لواندوفسکی، او می بایست پیش قراردادی را با رئالی ها به امضا می رساند تا بدین ترتیب قول دهد که به بایرن نخواهد رفت ولی در همان زمان اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن دست به کار شد تا جنگ برسرستاره لهستانی بالابگیرد.

سران باشگاه بایرن به مسئولان دورتموند در مورد پیشنهاد «غیراخلاقی» فلورنیتو پرس هشدار دادند ودرنهایت لواندوفسکی با امضای قراردادی به بایرن مونیخ منتقل شد و سران باشگاه باواریایی اعلام کردند که بعد ازمذاکراتی طولانی موفق به خریداری لوا شده اند.حالا لواندوفسکی با امضای قراردادی 5 ساله از تابستان آینده در اختیار پپ گواردیولا بود.

باواریایی ها بعد ازخرید ماریو گوتزه از دورتموند در سال 2013 موفق شدند تا دیگر ستاره این تیم یعنی روبرت لواندوفسکی را نیز مال خود کنند.  توافقات نهایی بعد از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی لواندوفسکی و با حضور کارل هاینس رومنیگه و ماتیاس سامر از سوی باشگاه باواریایی و سساری کوچارسکی و مایک بارتل ، نماینده های این ستاره لهستانی در مونیخ حاصل شد.

لواندوفسکی که متولد 21 آگوست سال 1988 است در سال 2010 از لچ پوزنان لهستان به دورتموند پیوست و درسپتامبر سال 2008 اولین بازی ملی اش را برای لهستان مقابل سن مارینو انجام دادو درهمان بازی اولین گل ملی اش را نیز به ثمر رساند

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد امین یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 15:52

دورتموندی های ....... به جای این که به ریال فحش بدن میان به بایرن بد و بیراه میگن!در ضمن این عکسیم که از این پرز گذاشتین خیلی قشنگه.

mary یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 16:07

چرا میگی عکسش قشنگه؟

محمد جواد یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 16:31

حسابی حال کردم از کار لواندوفسکی نشون داد که همه چیز تو پول نیست همه که مثل بیل نیستن به خاطر پول بیان رئال یه تیم کثیف که فکر میکننپول زیاد بدن و خرج کنن قهرمان لیگ قهرمانان میشن امیدوارم همینجور هی پوبل سنگین بدن و تو رسیدن به قهرمانی بمونن

محمد امین یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 17:01

آخه ماری خانم قیافشو که میبینی خیلی خنده داره.مثل این آدماییه که از یه چیزی مستاصل شدن و حالشون گرفته شده!کاملا این عکس به محتوای خبر میاد.لواندوفسکی حالشو گرفته پرزم اینجوری شده!

حسین بایرن یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 17:21

کوپشا فکر کرده با پول هر غلطی میتونه بکنه

mary یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 17:24

آره، به خصوص لباش و دیدی چه جوری کرده اینجوری

محمد امین یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 18:11

کلا از این پرز متنفرم. پرز=

aliver kahn یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 22:42

خیلی احمقی که فکرکردی همه چیزا با پول میشه خرید بی صفت.میدونین اگه چه اتفاقی بیوفته قیافه ی پرز ازاینم بدترمیشه؟اگه گفتین بچه ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد