وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی از ۱۰ تیر ۹۳ در تمرینات بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم ملی‌پوش و لهستانی تیم فوتبال بورسیادورتموند از تاریخ ۱ جولای سال جدید میلادی (۱۰ تیر ۹۳) بازیکن بایرن مونیخ محسوب می‌شود.


پس از آنکه روبرت لواندوفسکی روز گذشته در تست پزشکی باوارایی‌ها شرکت کرد،‌ قرارداد خود را با تیم صدرنشین آلمان منعقد کرد. براساس اعلام رسمی باشگاه مونیخی، این ستاره از ابتدای جولای (10 تیر 93) بازیکن سرخ‌پوشان محسوب می‌شود و در تمرینات فصل آینده تیم شرکت خواهد کرد.

لواندوفسکی که در گذشته تصمیم به انتقال به پرافتخارترین تیم ژرمن‌ها را داشت و حتی تابستان به همراه ماریو گوتسه می‌خواست از دورتموند به تیم تحت امر پپ گواردیولا منتقل شود، به علت ممانعت زردپوشان موفق به انجام چنین کاری نشد.

او که قراردادش با تیم نایب قهرمان بوندس‌لیگا (دورتموند) فصل جاری خاتمه می‌یابد، به موجب تبصره‌ای شش ماه قبل از اتمام تعهدنامه کاری‌اش اجازه حضور در تست پزشکی بایرن و سپس امضای قرارداد جدید را پیدا کرد.

برای این منظور وی در دفتر باشگاه مونیخی حضور یافت و در حالی که کارل هاینس رومینیگه، ‌معاون و ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه به عنوان نماینده بایرن حضور داشتند، قراردادی 5 ساله منعقد کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد