وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش واتسکه به جدایى لواندوفسکى

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس یوآخیم واتسکه برخوردی خونسردانه و آرام به جدایی روبرت لواندوفسکی داشته است.


هانس یوآخیم واتسکه از سران دورتموند در گفتگویی با روزنامه Frankfuret Allgemeine Zeitung، واکنشی خونسردانه و آرام نسبت به جدایی روبرت لواندوفسکی داشته است. وی در این زمینه گفت:"پیوستن لواندوفسکی به بایرن مونیخ تعجب آور نبود و یک اتفاق کاملا طبیعی و نرمال بود. البته از دست دادن چنین بازیکنانی بسیار سخت است اما فوتبال جریان دارد و دورتموند بازهم با بایرن مونیخ رقابت خواهد کرد."

وی در ادامه گفت:"میشائیل زورک مدیر ورزشی باشگاه به شدت در حال یافتن آلترناتیو و جانشینی مناسب در خط حمله است."

روز شنبه باشگاه بایرن مونیخ به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی دورتموند را برای فصل آینده تایید کرد. واتسکه در این خصوص نیز گفت:"هیچ شکی ندارم که لواندوفسکی تا لحظه جدایی خود در پایان فصل، تمام تلاش خود را برای موفقیت دورتموند خواهد کرد."

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 15:48

خوبه این یکی دیگه درست حرف زد!

abbas154 دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 10:56

آلمانی از این احمق تر ندیدم !!!!!!!!!!!!! نادان تابستان لوا رو نفروخت که یه چیزی تو حسابش بریزن حالا مفت دادش رفت ....... بعد یکی هم مثل فولر میاد اظهار نظر میکنه !!!! ..................... خب تفاوت تفکر فوتبالی و اقتصادی مدیران بایرن با بقیه همینه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد