وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: از آمدن لواندوفسکی بسیار خوشحالیم؛ ماندزوکیچ در بایرن می ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر باشگاه بایرن مونیخ پس از امضای قرارداد با مهاجم لهستانی از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد.


دیروز بالاخره روبرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن بروسیا دورتموند با باشگاه بایرن مونیخ قراردادی پنج ساله به امضا رساند تا از فصل آینده رسما به جمع شاگردان گواردیولا اضافه شود.

به نقل از وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، پس از انجام تست های پزشکی و با حضور این مهاجم، مدیر برنامه هایش، کارل هاینس رومنیگه رئیس هیئت مدیره بایرن مونیخ و ماتیاس سامر مدیر ورزشی این تیم، قرارداد نهایی به امضا رسید.

رومنیگه پس از ثبت این قرارداد به وب سایت باشگاهش گفت: "از تکمیل کردن این انتقال بسیار خوشحالیم. لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان دنیا است، او ترکیب بایرن را قدرتمند تر خواهد کرد. ما از اینکه دو طرف بر سر امضای قراردادی پنج ساله و تا سال 2019 به توافق رسیدند خوشحال هستیم."

بایرن مونیخ این بازیکن را به صورت آزاد به خدمت گرفته است اما بنا بر گمانه زنی های بنگاه های نقل و انتقال، حدود 11 میلیون دلار سهم لواندوفسکی از این انتقال آزاد خواهد بود. 

رومنیگه در خصوص آینده ی باشگاه با ماریو ماندزوکیچ نیز گفت: "ما با ماریو بسیار خوشحال هستیم. او نقش قابل توجهی در موفقیت هایی که سال گذشته بدست آوردیم داشت. من هنوز به خوبی فینال لندن را بیاد می آورم. او بازیکن بزرگی است که در بایرن توسعه و پیشرفت کرد. او تا سال 2016 با ما قرارداد دارد و من حتی با مدیر برنامه های او در مراکش صحبت کردم که بایرن علاقه مند است تمدید اولیه ی قرارداد ماریو را امضا کند."

رومنیگه در پایان به برخی شایعات مطرح شده پیرامون علاقه ی بایرن برای جذب داوید لوئیز هم واکنش نشان داد: "حالا در بسیاری از لیگ ها بحث هایی مطرح شده پیرامون لینک شدن بایرن برای جذب لوئیز و یا بازیکنان اسپانیایی. من در اینجا کاملا روشن می توانم بگویم که به هیچ وجه این موضوعات در دستور کار باشگاه نیست."

نظرات 9 + ارسال نظر
Gotze یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 08:50

برادران بایرنی بیاین سایت طرفداری به گوتزه و مولر رأی بدینهیچی نشده کلی عقب افتادیم

شوانی چابهار یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 09:16

دلم به درد اومده از ضعیف شدن دورتموند بایرن و دورتموند مثل 2برادر و دشمن هستن یادمان باشد با قدرت گرفتن دورتموند بایرن بر ابربام اروپا ایستاد و بهترین تیم تاریخ اروپا شد پس بیاییم و دورتموند را به عنوان یک رقیب قدرتمند بپذیریم و از ضعفش خوشحال نباشیم.

شوانی چابهار یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 09:23

یادمان باشد که ما و دورتموند باشگاههای به اصطلاح بی رقیب اسپانیای مغرور را از پای دراوردیم اگرچه بایرن پرچمدار المان در جهان است ولی هواداران المان از نتیجه گرفتن همه ی تیمهای بوندسلیگای خوشحال و دلگرم هستند اگه طرفداران بایرن از دورتموند متنفر باشند پس پس چه امیدی به رقابت با دورتموند داشته باشیم.

محمد امین یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 11:35

منم خودم از موفقیت دورتموند خوشحال میشم ولی وقتی دورتموندیا از بایرن متنفرن ما باید چی کار کنیم؟!!!

شوانی چابهار یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 12:43

محمدامین عزیز اینهای ک میگن دورتموندی نیستن طرفدارای تیمهای هستن ک از بایرن تلخی چشیده اند و میخوان ما و دورتموندی ها را بجون هم بیندازن.

hamed یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 12:55

خوش حالم که گفت:پروژه ای برای جذب اسپانیایی ها نداریم. و ناراحت که گفت ایضا برای لوییز!
از مدیر سایت هم می خوام یه مطلبی از دایسلر بذاره.الآن کجاست چه می کنه؟

موسی یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 13:10

عشق است بایرن ،‌این نشونه خوبی برای فصل بعد بایرنه ، چون این فصل تقریباً همه جامه برا ماست ، دروتمندی ها اگه برادر بایرن بودن به گوتزه بد و یبیراه نمیگفتن

mahmood یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 13:16

برای ماچه دورتموند وچه اگسبورگ با اون بازیهای قشنگش هچ فرقی نداره .بخاطر اینکه همه یه المان واحدن.

babak دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 11:37

چراوبیاین کجا تا به گوتزه ومولر رای بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد