وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: می توانیم حتی بهتر از این بازی کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است که تیمش علیرغم شروعی عالی در لیگ و اروپا، حتی می تواند نمایش های بهتری هم ارائه دهد.

 بایرن مونیخ در حالی به تعطیلات نیم فصل بوندس لیگا رفته است که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعودی مقتدرانه داشته اند و با یک بازی کمتر و هفت امتیاز اختلاف صدر نشین بوندس لیگا هم هستند. اما فیلیپ لام، کاپیتان این تیم معتقد است که حتی می توانند بهتر از این هم بازی کنند.

لام در مصاحبه مفصلی که با وب سایت اختصاصی بایرن مونیخ به مناسبت سال نو میلاد داشت در این خصوص گفت:" ما در مسیری درست حرکت می کنیم ولی بدون شک می توانیم بهتر شویم و باز هم پیشرفت کنیم. باید بتوانیم در طول نود دقیقه تسلط بیشتری بر حریف داشته باشیم. در برخی بازی ها و در مقاطعی از بازی کمی بازی را راحت گرفته ایم و اجازه دادیم حریف به بازی بازگردد. این نباید اتفاق بیفتد."

لام ادامه داد:" همه دیدیم که در بازی هایی مثل بازی خارج از خانه برابر منچستر سیتی و لورکوزن، تیم چه قابلیت هایی دارد و چه چیز هایی ممکن است. باید بیشتر مثل آن دو بازی نمایش ارائه دهیم."

بایرن مونیخ در حال حاضر 41 بازی پی در پی است که در لیگ شکست نخورده است و در سال جدید می تواند این رکورد خود را بهبود ببخشد. لام در خصوص این رکورد و سال جدید هم گفت:" این چیزی نیست که ما به آن فکر می کنیم. می دانم که این حرف کلیشه ای است ولی ما بازی به بازی پیش می رویم. رکورد ها خوب هستند و ما خوشحال می شویم که آن ها را بشکنیم، ولی چیزی نیستند که ما روی آن ها تمرکر کرده باشیم.

" هر تیمی بالاخره روزی خواهد باخت، ما فقط می خواهیم این فرار بدون شکستمان را تا جایی که می توانیم طولانی تر کنیم."

لام همچنین امیدوار است دوست و هم بازی قدیمی او در سال جدید مصدومیت را پشت سر بگذارد و به ترکیب تیم بازگردد.

او در این خصوص گفت:"باستی نباید به کسی چیزی را ثابت نماید، ما همه می دانیم که او چه اهمیتی برای ما دارد. من آرزو می کنم که او بتواند سرانجام بدون درد فوتبال بازی کند. مطمئن هستم که همه اعضای تیم نیز بی صبرانه منتظر بازگشت باستی هستند."

نظرات 3 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 15:45

من صد در صد با کاپیتان موافقم.
کاش زودتر اون بازی های بهتر رو به نمایش بذاره بایرن، دارم لحظه شماری میکنم.

H.H پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 15:48

لام چقدر پخته شده و قشنگ حرف میزنه
به امید قهرمانی جهان

hamed پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 16:13

امیدوارم اشتایگر و گومز زود تر خوب بشن و کسی هم مصدوم نشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد