وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: با پپ قوی تر شده ایم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فرانک ریبری، پپ گواردیولا سرمربی جدید بایرن مونیخ را ستود و معتقد است که بایرن امسال نسبت به پارسال قوی تر شده است.
 غول آلمانی با قهرمانی در جام باشگاه های جهان افتخارات خود را در سال 2013 تکمیل کرد. با این وجود به نظر می رسد گواردیولا در حفظ اشتیاق بازیکنان و تکرار قهرمانی های تیم هاینکس کار سختی را در پیش داشته باشد.

بایرن مونیخ هم اکنون با 7 امتیاز اختلاف نسبت به لورکوزن در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد و به عنوان تیم اول به مرحله 1/8 لیگ قهرمانان رسیده است و در مرحله بعد این رقابت ها باید به مصاف آرسنال برود.

فرانک ریبری ستاره بایرن که به عنوان یکی از نامزدهای نهایی توپ طلا انتخاب شده است در مصاحبه با France international گفت: "من فکر می کردم با توجه به موفقیت های تیم در سال قبل مربی جدید کار سختی در پیش داشته باشد.

"گواردیولا بسیار باتجربه است و در بارسلونا خود را ثابت کرده است. او در بارسلونا جام های متعددی کسب کرده و تفکرات خاص خود را دارد.

"در شش ماه گذشته مجموعه تیم ما بسیار خوب عمل کرده است.

"سطح بازی ما در سال قبل بسیار بالا بود، اما در حال حاضر قوی تر از پارسال هستیم.

"ما از بازی لذت می بریم و شما می توانید این را در زمین بازی هم ببینید.

" من از کسب جام های جدید خوشحالم و احساس می کنم می توانیم جام های متعددی کسب کنیم. "

نظرات 10 + ارسال نظر
morteza دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 20:35

خب این دیگه یکم چاپلوسیه...

دهبثح دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 21:23

خواهش میکنم

برای یه اسطوره دعا کنید

برای مایکل شوماخر...

محبوب ترین راننده ی فرمول یک...

کسی که این همه توی پیست های اتومبیل رانی خطر کرد...

اما نرفت...


اما حالا...

شب سال نو...

توی کوه های آلپ...

واسه ی اسکی کردن...

ضربه ی مغزی میخوره....

دعا کنین...

من مامانم پرستاره میگه احتمال مردنش زیاده...

اما...

اگه آلمانی هستی...انگلیسی هستی...نمیدونم...هری پاتریستی...اهل سینمایی...براش دعا کن.


به خدا حیفه اگه بمیره

محمد امین دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 22:20

به خدا منم از صبح خبرو خوندم باورم نشد.تا الانم باور نکردم.من با شوماخر زندگی کردم.خیلی دوسش داشتم و هنوزم دارم.همه ی قهرمانیهاش تو ذهنمه.انگار همین دیروز بود.خدایا خودت کمک کن.

b دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 23:05

سال نو بر همه مبارک...منکه دارم از غصه ش دیوونه میشم.خدایا رابرت انکه بس نبود؟؟؟خدایا دارم نابود میشم نابود میشم به مولا علی اگه بلایی سرش بیاد....

babak سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 01:14

انشاالله که خوب شه. دوستان این باداشتوبر پس کی بر میگرده زوجش با دانته عالی میشه بخصوص که بواتینگ تو این اواخر خیلی ضعیف نشون داده

محمد امین سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 09:36

گفتن که باداشتوبر ماه آوریل یعنی اردیبهشت میتونه بازی کنه!

محمد امین سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 10:52

الان اینی که منفی زده برا خوب شدن شوماخر کیه؟!واقعا ..... هیچی نگم بهتره!

babak سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 12:12

کاملا باهات موافقم نمیدنم چرا منم 4 منفی خوردم چون گفتم که بادشتوبر کی خوب مبشه .یعنی اوسه همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mary سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 12:50

شاید کسی که منفی میده بایرنی نباشه دوستان، از یه باشگاه دیگه است و میاد به بایرنی ها منفی میده و خوشحال میشه میره.
من هم همیدوارم شوماخر خوب بشه، اصن خوب نیست که اینجوری بره.
اسمش که همیشه هست ؟، چون هر کی وقتی پشت فرمون میشینه، یه جوری خودش رو مایکل شوماخر میدونه.
امیدوارم به خاطر پسرش، خدا یه فرصت دیگه بهش بده.

رضاخاص سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 17:20 http://bayern.blogsky.com

قوی شیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد