وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود 5 کلیپ زیبا از یورگن کلینزمن

دانلود در ادامه مطلب...

 

کلیپ 1: یورگن کلینزمن، خدای فوتبال
 

کلیپ 2: 10 گل برتر یورگن کلینزمن 
 

کلیپ 3: 10 گل برتر یورگن کلینزمن در اینترمیلان 
 

کلیپ 4: یورگن کلینزمن در اینترمیلان
 

کلیپ 5: بهترین گل یورگن کلینزمن

نظرات 3 + ارسال نظر
ارتش سرخ باواریا یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 23:13

امیر حسین عاشقتم
من از بچه گیم عاشق یورگن بودم از 6 سالگی تا آخر عمر
الن 24 سالش گذشته.....
بازم دمت گرم

عباس دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 01:03

یاد گذشته ها افتادم واقعا چقدر عمر زود میگذرد یادش بخیر کلیزمن دوست داشتنی

b دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 23:01

منکه بلد نیستم دانلود کنم متاسفانه کاش میشد همینجا ببینیم.من دیوونه این بشر بودم وهستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد