وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: از نبردن توپ طلا ناراحت نمی شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ، تاکید کرد چه برنده توپ طلا بشود یا نه، از اینکه در بین سه نامزد نهایی این جایزه قرار گرفته، خوشحال است.

این ستاره فرانسوی به همراه مسی و رونالدو، در بین سه نامزد نهایی توپ طلاست، پیش از این به عنوان بهترین بازیکن فصل 13-2012 اروپا و بهترین بازیکن جام باشگاه های جهان انتخاب شد.

او بارها تاکید کرد که خود را شایسته بردن توپ طلا می داند اما اکنون اعلام کرد از نبردن این جایزه، ناراحت نخواهد شد.

ریبری به خبرنگاران گفت:" چه توپ طلا را ببرم و چه نبرم، خوشحال خواهم بود. برای من قرار گرفتن در فهرست نهایی در کنار مسی و رونالدو یک افتخار است. من امسال با بایرن به همه افتخارات ممکن رسیدم و فکر می کنم این در رای گیری توپ طلا کمک زیادی به من خواهد کرد. باید ببینیم در روز 13 ژانویه چه رخ خواهد داد. مهم این است که همین روند موفقیت آمیز را ادامه بدهیم."

ستاره فرانسوی همچنین در مورد جو تیم بایرن گفت:" نکته کلیدی این است که از بازی کردن لذت ببریم. ما مثل یک خانواده بزرگ هستیم. فکر می کنم بایرن قوی ترین تیم دنیاست. فوتبال آلمان مانند یک قطار است که از حرکت نمی ایستد. ما به آن افتخار می کنیم."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 22:51

خیلی دوست داریم ریبری عزیز.در کلمات نمیشه بیان کرد.چقدر زیبا در مورد بایرن و فوتبال آلمان صحبت میکنی.رونالدو و مسی از این که کنار تو قرار گرفتن باید افتخار کنن!

dfb یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 23:40

به نقل از تی زد لوا مقصد آینده خودش رو ریال یا بایرن اعلام کرده

mary دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 14:42

احسنت به تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد