وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گونتر نتزر: حذف از جام جهانی نابخشودنی خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن افسانه ای فوتبال آلمان به تشریح موقعیت این تیم در جام جهانی سال آینده در برزیل پرداخته است.


آلمان تحت هدایت یواخیم لو در سه تورنومنت بزرگ گذشته حداقل به نیمه هایی راه یافته است و به نظر گونتر نتزر، یکی از اساطیر فوتبال این کشور، نه تنها حذف در مرحله گروهی نابخشودنی خواهد بود بلکه زمان آن فرا رسیده تا آن ها قدم بعدی را هم بردارند.

به گزارش وب سایت اسپورتینگ لایف، نتزر در گفت و گو با وب سایت فدراسیون فوتبال آلمان گفت:" حذف در مرحله گروهی قابل بخشش نیست، حتی حذف در مرحله یک چهارم نهایی هم نا امید کننده خواهد بود. حالا زمان آن فرا رسیده تا این تیم قدم بعدی را بردارد."

نتزر که به همراه آلمان قهرمان جام جهاین 74 شد معتقد است توقعات از این تیم باعث افزایش فشار بر آن ها نمی شود. نتزر در این باره گفت:" این که از این تیم توقع دارند در سطح بسیار بالایی بازی کند و موفق باشد به نوعی تعریف و تمجید است."

نتزر در ادامه گفت که بایرن مونیخ می تواند از قهرمانی خود در اروپا دفاع کند و ادامه داد:" آن ها ساختار و سازماندهی بسیار قدرتمندی دارند که باعث می شود حتی با داشتن چند مصدوم هیچ خلائی در تیم احساس نشود کیفیت بازی آن ها تغییری نکند."

نظرات 3 + ارسال نظر
hamed دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 12:49

واقعا با خودت چی فکر کردی که میگی:حذف در مرحله گروهی نابخشودنی خواهد بود.
آلمان و حذف؟؟؟؟؟
اونم تو مرحله گروهی!

محمد امین دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 13:53

اگه تو مرحله ی گروهی حذف بشن که مستحق مرگن!!!!!

نواب چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 11:16 http://yfcb.blogfa.com

نتزر کبیر قهرمانی مال ماست شک نکن من فقط به فینال بازی ها دارم فکر میکنم که با کی باید بازی کنیم زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچچچچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد