وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: گوتزه با درخشش خود همه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو بازیکن اسپانیایی بایرن مونیخ به بررسی شرایط خود در مونیخ و تمجید از گوتزه هم بازی خود پرداخت.


تیاگو آلکانتارا که در تابستان از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوسته است در گفتگویی با روزنامه اسپانیایی Sport در خصوص شرایط خود در مونیخ گفت:"من خیلی سریع با باشگاه جدیدم و شهر مونیخ چه از لحاظ زندگی شخصی و چه ورزشی وفق پیدا کرده ام، چون بایرن مونیخ بازیکنان فوق العاده ای دارد."

تیاگو در خصوص باشگاه سابق خود بارسلونا نیز گفت:"در باشگاه با جدایی من هیچ گونه مخالفتی نشد و همه چیز برای جدایی من عالی پیش رفت، به همین دلیل من از بارسا سپاسگزارم و افتخار می کنم که جزئی از این باشگاه بوده ام. البته در بارسا انتظارات بیشتر بود و قرار گرفتن در ترکیب اصلی کار آسانی نبود، به هر حال من در مونیخ احساس خیلی خوبی دارم."

تیاگو در خصوص ماریو گوتزه نیز گفت:"او بازیکنی است که دورانی را با درخشش خود تحت تاثیر خود قرار خواهد داد، بازیکنان خوب فوتبال کسانی نیستند که از لحاظ فردی در سطح بالایی قرار داشته باشند، بلکه کسانی هستند که بازیکنان دیگر در کنار آنها احساس خوبی داشته باشند و راحت بازی کنند، گوتزه یکی از این بازیکنان است."

نظرات 7 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 15:54

فکر کنم تیاگو داره یه بازی به گوتزه یاد میده
من هم بازی

hamed پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 15:55

به نظرم تیاگو بعد مصدومیتش خوب تونسته خودش رو تو ترکیب بایرن جا بندازه
و واقعا لایق اون همه هجمه بعد بازی با دورتموند نبود.اولین بازی رسمیش با بایرن به جای اشتایگر بازی کردن تو یه پست جدید و تو ترکیب جدید و تیم جدید سخته
بایرن بازیکن ستاره و آینده دار میگیره تا فوق ستاره شون کنه
گوتزه هم که خودش یه پا مسیه و بیشتر از مسی هم میشه

MOHAMMADREZA پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 17:02 http://FCBSOIN.BLOGFA.COM

سلام وب خوبی داری اماده تبادل لینک هستی؟خبرم کن

jaber پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 17:49

یه جوری دارن با هم حرف میزنن که انگار میخوان مسئله فیزیک کوانتوم حل کنن!
ایول به اینا که با این دقت و ظرافت تاکتیک هاشون رو بررسی میکنن، نه مثل ما که...

رضا خاص پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 21:14 http://nttp\bayernblogskycom

عشقست مونیخ

roobi جمعه 6 دی 1392 ساعت 00:23

هر دو تاشون خوبن گوتزه رو بیشتر دوست دارم آینده بسیار درخشانی دارن.

hossein جمعه 6 دی 1392 ساعت 00:52

انشالاه به امید قهرمانی <3

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد