وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: به زودی با بایرن تمدید می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن، ستاره بایرن مونیخ، مطمئن است که به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.

این ستاره هلندی در سال 2009 به بایرن پیوست و هنوز 18 ماه از قرارداد فعلی اش باقی مانده است. با این وجود، او اعلام کرد از حضور در باشگاه باواریایی راضی است و معتقد است که هنوز می تواند کارهای زیادی برای این تیم انجام بدهد.

او به خبرنگاران گفت:" باشگاه می داند که من چه توانایی هایی دارم و من می دانم که با حضور در بایرن، از چه چیزهایی برخوردار می شوم. احساس می کنم که هنوز می توانم برای سه سال دیگر در بالاترین سطح بازی کنم. اینجا را خیلی دوست دارم. رومنیگه گفته که به زودی در مورد آینده صحبت خواهیم کرد."

روبن در رقابت های این فصل نمایش های بسیار خوبی داشت و پیش از مصدومیت، 13 گل در همه رقابت ها برای بایرن به ثمر رساند.

نظرات 12 + ارسال نظر
r10 سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 22:47

تو بهترینی عزیز ایشالا سال بعد توپ طلا مال توست

محمد امین سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 23:10

باریکلا به تو

bagher چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:51

من یکی ازدلایلی که سفت سخت طرفدار بایرن هستم آرین روبنه
واقعا از بازیش لذت می برم و خیلی دوست دارم توپ طلا را ببرد

بایرن 5 ستاره چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 10:08

سلام دوستان
همیشه گفتم بایرن مثل هواپیما میمونه که دو تا بال قوی داره.روبن بال راستمونه.خدا کنه همیشه بایرنی باشه و بایرنی بمونه

saeed چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 10:43

بابا بگو فکر ی بازیکنی جایی ریبری باشین

morteza چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 11:49

مرسی پادشاه ومبلی
با قدرت ادامه بده
و دروازه آرسنال رو آتش بزن...

zahra چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 11:56

ایول

مجید چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 12:09

کسی میدونه تا بازیه با ارسنال میرسه یا نه ؟؟

علیرضا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 12:35

اینشالا که میرسه داش مجید

ebi...fishvar چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 13:12 http://x

Saate khab...tamdid kard raft.ta 2018

onlyrobben چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 18:52

بازی با آرسنال که آخرهای بهمن ماه هست روبن از شروع نیم فصل دوم میتونه به میادین برگرده وبازی کنه

رضا خاص پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 20:53 http://nttp\bayernblogskycom

من با zahraموافقم ایول من روبن رادوست دارم عاشقتم روبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد