وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیتر چک: مانوئل نویر بهترین دروازه بان جهان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، چک از مانوئل نویر برای انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان جهان حمایت کرد.


کاسیاس که در 5 سال گذشته همواره به عنوان بهترین دروازه بان جهان انتخاب شده بود، بار دیگر برای قرار گرفتن در تیم منتخب جهان نامزد شده است، تیمی که 13 ژانویه توسط فیفا پرو اعلام خواهد شد.

با این حال پتر چک به بخش انگلیسی وبسایت گل گفت: "بایرن لیگ، لیگ قهرمانان و سه گانه را برد، به نظرم نویر باید دروازه بان برتر جهان شود، کسی که احتمالا دوره کاسیاس را پایان دهد، ولی خوشحالم که در جمع 5 دروازه بان برتر جهان هستم."

"انتخاب سختی است، چون هر بازیکن در رقابت متفاوتی بازی می کند پس مقایسه کردن خیلی سخت است. انتخاب میان بهترین ها مرا خیلی خوشحال می کند و هرکس که بهترین شود، شایسته آن است."

چک در مورد مقایسه لیگ ها هم گفت: "برای من، لیگ برتر بهترین است. وقتی شما بهترین بازیکنان را انتخاب می کنید، این می تواند تصادفی باشد. بستگی دارد که تیم ها در رقابت های اروپایی چقدر خوب باشند. ما لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را در دو سال گذشته بردیم و هیچ بازیکنی در تیم منتخب فیفا نداشتیم، چیزی که بسیار تعجب بر انگیز است، پس می توانید ببینید که انتخاب تیم منتخب چقدر قابل اعتماد است!"

"این بدین معنا نیست که چون 6 بازیکن از لالیگا در تیم حضور دارد، لالیگا بهتر از بوندس لیگاست، چون بستگی به عملکرد تیم ها دارد، به عملکرد ملی بازیکنان، پس انتخاب بازیکنان تنها به لیگ بستگی ندارد."

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد امین سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 18:36

تو بازی سوپر جام اروپا انقدر توپ از بایرن گرفت که آخر بازی فبل از این که گل دومو بزنیم خیلی بهش بد و بیراه گفتم.انصافا دروازبان خوبیه ولی نویر خودمون بهترینه.

روبری سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 21:32

با نویر باز هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسیم حالا ببینید کی گفتم

زهرا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 11:58

بهههله خودمون میدونییییییییم

نواب چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 17:55 http://yfcb.blogfa.com

به غیر از امسال ساله دیگه هم لیگ قهرمانان ماله بایرنه زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچچچچچ

نوید چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 19:00

من از بچگی چک رو دوست داشتم حتی وقتی پنالتی روبن هم گرفت نظرم عوض نشد چون با اخلاقه الان هم بعد نویر چک و چسنی و وایدن فلر رو دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد