وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: برای قهرمانی جهان به شواین اشتایگر نیاز داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس مربی سابق بایرن مونیخ در یک مصاحبه جالب, قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 را مشروط بر حضور شواین اشتایگر در تیم دانست. او در بخش دیگری از سخنانش ریبری را بهترین بازیکن و مورد علاقه خود برای کسب توپ طلا معرفی نمود.

یوپ در رابطه با این موضوع به بیلد آلمان گفت: " اگر ما می خواهیم قهرمانی در جام جهانی را به دست آوریم پس بدون شک به شواین اشتایگر نیاز داریم. او بهترین بازیکن ما در خط هافبک هست و در جهان تنها چند نفر دیگر مانند او وجود دارد. باستین برای من بسیار خوب بود زیرا همانند یک مربی فکر می کند ".

سرمربی سابق بایرن مونیخ در ادامه افزود: " من هرگز از اینکه در سن 68 سالگی به دوران مربیگری خود پایان دادم خوشحال نیستم, مگر اینکه همانند الآن با کسب این افتخارات کنار بروم. البته باید بگویم تصمیم من برای کنار رفتن در سال 2012 بود ".

هاینکس اضافه کرد: " جای تعجب نیست که فرانک محبوب ترین و بهترین بازیکن فرانسه است. چه کسی بهتر از او برای دریافت این عنوان که چند عنوان دیگر را نیز کسب نموده. من فکر می کنم و همچنین دوست دارم که او این توپ طلا را به دست آورد ".

او در انتها نیز گفت: " بایرن مونیخ هنوز یک تیم جوان محسوب می شود و در حال تکامل است و تا پایان, راه زیادی در پیش دارد.من هیچ تیم اروپایی را نمی بینم که به اندازه بایرن خوب باشد ".

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد امین دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 15:27

شواینی برای بایرن و آلمان مثل قلب برای انسانه.عجب مثالی زدم!!

محمد امین دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 21:21

چهار تا منفی خورده نظرم.خب یعنی شواینی قلب بایرن نیست؟!پس مغز بایرنه.

ahmad دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 22:35

hamejashe mohamad jan

mehrdad دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 23:04

این عکس گذشته و آینده بایرن رو نشون میده واقعا زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد