وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: به خاطر پدرم، دوست دارم برنده توپ طلا شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ، امیدوار است که بتواند بعد از یک سال فراموش نشدنی با تیمش، به توپ طلا دست پیدا کند؛ جایزه ای که دریافت آن را اتفاقی فوق العاده برای خود و خانواده اش دانست.

بایرنی ها که پیش از قهرمانی در بوندسلیگا، لیگا پوکال، چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا را جشن گرفته بودند، با پیروزی مقابل رجا کازابلانکای مراکش، قهرمان جام باشگاه های جهان شدند.

ریبری تاکید کرد که این قهرمانی ها او را از شانس بالایی برای رسیدن به توپ طلا برخوردار کرده است و قصد دارد در صورت بردن این جایزه، آن را به پدرش، فرانسوا،که یک کارگر ساختمانی بود، تقدیم کند.

او در گفتگو با تله فوت گفت:" امسال، سال فوق العاده ای برای باشگاه، هواداران و من بود. ما همه رکوردهای ممکن را شکستیم و در داخل و خارج زمین، لحظات لذت بخشی داشتیم.

من در مسابقات تلاش زیادی کردم و فکر می کنم شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل اروپا بودم. فوق العاده خواهد بود اگر بتوانم توپ طلا را هم ببرم. این برای من، همسر، فرزندان و پدرم بسیار خوشحال کننده است."
به تازگی یک نشریه هلندی از قول روبن ادعا کرد که رونالدو شایستگی بیشتری برای کسب توپ طلا دارد اما این ملی پوش هلندی بایرن بلافاصله این مسئله را رد کرد و اعلام کرد چنین حرفی نزده است.

ریبری در این مورد گفت:" او خیلی سریع صحبت هایش را تصحیح کرد. هر کسی می تواند بدون مشکل نظراتش را بیان کند.

اینکه در کنار مسی و رونالدو، نامزد توپ طلا شوید، فوق العاده است. البته من شانس بردن آن را هم دارم. این بهترین سال دوران حرفه ای ام بود."

نظرات 7 + ارسال نظر
ارتش سرخ باواریا دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 01:39

بدون تعصب این عنوان لایق خودت هست و بس

بهروز دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 01:49

لیاقت خود ریبریه و امیدوارم بهش بدن ولی اخساس میکنم زیاد راجبش حرف میزنه !

babak دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 09:53

امیدوارم اگه نتونستی توپ طلا رو دریافت کنی روحیت نشکنه مثل قبل بازی کن ما همه دوست داریم

محمد امین دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 11:45

خیلی دلش میخواد ببره که زیاد راجع بهش مصاحبه میکنه البته طبیعیه چون حقشه.

only bayern دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 13:32

متاسفانه،اینجوری که از شواهد امر پیداست،به رونالدویه تقلبی میرسه.

رضا دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 19:51 http://nttp\bayernblogskycom

بایرن قهرمان رضا بایرنی

mehrdad دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 23:15

به نظر من اصلا نباید راجع بهش صحبت کنه و این جایزه ها ارزششون به اندازه ای نیست که بازیکنهای بایرن بخوان خودشونو بابتش کوچیک کننو حالا فکر کنید این جایزه رو بهش ندن اونوقت میدونید چه لطمه ای به روحیهش وارد میشه .اگه دادن دخیلی خوب ولی اگه ندادنم نباید عین خیالش باشه واسه همین اصلا نباید بهش فکر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد