وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: اگر بایرن قهرمان جام باشگاههای جهان شود واقعا خوشحال می شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند در صحبت هایی اعلام کرده که جام باشگاه های جهان برایش اهمیت زیادی ندارد. این درحالی است که بایرن مونیخ رقیب زردپوشان در بوندس لیگا این روزها در جام باشگاه های جهان حضور دارد و خود را برای بازی فینال این تورنمنت آماده می کند.

بایرن شنبه شب در بازی فینال مقابل راخا کاسابلانکا به میدان خواهد رفت. در این میان کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا از تماشای اهدای جام قهرمانی جام باشگاه های جهان به گواردیولا خوشحال خواهد شد یا خیر یادآوری کرد که به تماشای این بازی نمی نشیند.

کلوپ بالحن طنزآلودی :« خب اگر راستش را بخواهید، اگر بایرن قهرمان شود، من واقعا خوشحال می شوم ولی این طور نیست که من شنبه عصر پای تلویزیون نشسته باشم و پیراهن بایرن را برتن کرده باشم و به این ترتیب بازی را دنبال کنم. من بازی بایرن مقابل تیم چینی (گوانگژو اورگرانده) را تماشا کردم. باید بگویم که آنها هم یک جام قهرمانی گرفته بودند( جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا) حالا بایرن باید مقابل کاسابلانکا قرار بگیرند. آخرین باری که من راجع به این تیم چیزی شنیده بودم، هومفری بوگارت در آن بازی می کرد. شاید روزی این تورنمنت ارزش بالاتر و مهمتری به دست بیاورد.»

دورتموند شنبه در سیگنال ایدوناپارک میزبان هرتابرلین خواهد بود و کلوپ اعلام کرده که نگران غیبت بازیکنانی چون سباستین کهل و یاکوب بلاژیکوفسکی دراین بازی است. این دو بازیکن در روز سه شنبه مصدوم شدند و جلسه تمرینی تیم را ترک کردند.

کلوپ ادامه داد:« مارسل اشملترز بدون مشکل و برای یک هفته تمام تمرین کرده است. ایلکای گوندوگان به تنهایی و با هم تیمی هایش تمرینات زیادی انجام داده. او 100% آماده نیست ولی این خبر مثبتی است. سون بندر هنوز تمرین نمی کند و احتمالا به بازی شنبه نمی رسد. متاسفانه سیاستین کهل و ژآکوب بلاژیکوفسکی هم تمرین نکردند. مطمئن نیستم که آیا آنها مصدوم شده اند یا آسیب وارده به آنها جزئی است ولی آنها جمعه استراحت می کنند.»

نظرات 3 + ارسال نظر
'Bas' شنبه 30 آذر 1392 ساعت 04:04

درود بر هرچی ادم وطن پرسته لنگه خودت

علیرضا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 11:43

«لیورپولی نیستم که تمجید از منچستر یونایتد برایم عذاب الیم باشد، رئالی هم نیستم که تعریف از بارسا برایم مثل نوشیدن جام زهر باشد (و بالعکس). آلمانی ام و می خواهم تا جایی که توان دارم یک آلمانی دیگر را مورد ستایش قرار دهم»

" یورگن کلوپ"

abbas154 شنبه 30 آذر 1392 ساعت 11:55

دوستش دارم مربی با احساس و پور شور و حاله . از ته دل نگران وضعیت مصدومیت های این فصل بازیکنهای آلمانم امیدوارم مشکلاتشون زود حل شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد