وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یورگن کلینزمن: در بازی آلمان- آمریکا، من سرود ملی هر دو کشور را خواهم خواند

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،کلینزمن سرمربی آلمانی تیم ملی آمریکا، بی صبرانه منتظر بازی تیمش مقابل آلمان است.
 یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی آمریکا در خصوص رویایی تیمش با آلمان در جام جهانی 2014 بهSportbild گفت: "این یک اتفاق بسیار زیبا است، بدون توجه به نتیجه بازی و هیجانات قبل از بازی. یوگی و من می دانیم که به دوستی ما به خاطر این بازی هیچ لطمه ای وارد نخواهد شد."

کلینزمن در ادامه اظهار داشت: "من امیدوارم که بتوانیم بعد از آلمان به عنوان تیم دوم صعود کنیم، آمریکا دیگر از لحاظ فوتبال کوچک نیست.البته آلمان در کنار برزیل میزبان و اسپانیا از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند."

وی افزود: "آلمان درسال های اخیر پیشرفت فراوانی داشته و بازیکنان این بسیار با تجربه تر شده اند، سال آینده زمان مناسبی برای فتح جام جهانی توسط آلمان است."

یورگن کلینزمن در پاسخ پرسشی در مورد خواندن سرود ملی آمریکا، پیش از بازی با آلمان عنوان کرد: "من سرود ملی هر دو کشور را خواهم خواند، چون من نمی خواهم غرور ملی  آمریکایی ها را خدشه دار کنم، علاوه بر این پانزده سال است که من در آمریکا زندگی می کنم."

نظرات 6 + ارسال نظر
شوانی چابهار پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 13:15

دوستت داریم کلینزی عزیز تو همیشه در قلب ما هستی

محمد امین پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 14:55

از رای دادنت برا توپ طلا معلوم شد که چقدر به آلمان علاقه داری!!!

simin پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 16:23

klinsman vaghan yedonei , ye almanieee vagheiiii ashegheeetam hamishe be onvane ye lamanie vagheiii to zehnam mimoni ishalaaa k bazie ghashangi dar pish khahim dasht.

محمد امین پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 17:26

من هم کلینزمن رو خیلی دوست دارم ولی واقعا رایش برا توپ طلا ناامیدم کرد.خب به ریبری رای ندادی اشکالی نداره ولی حداقل از سه نفر حق رایی که داشتی یکی دوتاشو به بازیکنای آلمانی مثل لام و شواینی و ...اختصاص میدادی!یعنی واقعا حقشون نبود!من که خیلی از رایش متعجب شدم!

'Bas' پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 20:43

اگه سرود ملی آمریکا رو بخونی منم میام اونجا و یه اردنگی @# @#$% میزنم

b چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 23:08

منکه هروقت یه چیزی راجع به این موجود میشنوم از خود بیخود میشم.میپرستمت مخلوق زیبای خداوند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد