وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: بدون فوتبال، بیکار و فقیر بودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که فوتبال باعث شد تا  از فقر و بیکاری نجات پیدا کند.

این ستاره فرانسوی در شرایط دشواری در بولون- سور- مر در خانواده ای کم در آمد و در حاشیه شهر بزرگ شد و معتقد است حضور در آکادمی جوانان لیل و تیم بزرگسالان بولون، مسیر او را به فوتبال حرفه ای باز کرد.

او یکی از نامزدهای امسال توپ طلاست اما تاکید کرد که هیچ وقت گذشته اش را فراموش نمی کند.

ریبری به بیلد گفت:" من از قِتو آمدم؛ از ناکجاآباد. من همه این ها را پشت سر گذاشتم. جایی که من از آن آمدم، مردم بسیار فقیری دارد و اگر فوتبال نبود، من هم حالا فقیر بودم. شاید بیکار هم بودم؛ مانند خیلی از مردم این منطقه. هر بار که به خرید می روم، همیشه به خودم یادآوری می کنم که چقدر الان اوضاع خوب است. نمی توان گذشته را فراموش کرد. این باعث می شود قوی تر شوید؛ وقتی شرایط دشوار را پشت سر می گذارید. این باعث شد تا به یک مبارز تبدیل شوم. این شرایط، شخصیت من را ساخت."

ریبری که در سال 2007 از مارسی به بایرن پیوست، سابقه حضور در باشگاه های متز و گالاتاسرای را هم دارد..

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد امین پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 00:25

چه جالب نمیدونستم انقدر بچگی های سختی داشته و فقیر بوده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد