وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: آرزوی من برگزاری فینال جام جهانی بین آلمان و برزیل است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سال 2013 برای دانته با بایرن مونیخ بسیار خوب و موفقیت آمیز بود و این بازیکن برزیلی آلمان را از مدعیان قهرمانی جام جهانی 2014 می داند.


دانته ملی پوش برزیلی تیم بایرن مونیخ، آلمان را یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی در جام جهانی می داند، وی در این زمینه در گفتگویی با روزنامه آلمانی Die Welt گفت:"به نظر من آلمان همیشه از مدعیان است، آلمان ها با ما، اسپانیا و آرژانتین از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2014 هستند و البته برگزاری فینال بین برزیل و آلمان آرزوی من است."

وی در خصوص شرایط آب و هوایی برزیل در هنگام جام جهانی گفت:"درهنگام برگزاری جام جهانی برزیل زمستان است، اما دمای هوا بین 22 و 28 درجه سانتیگراد است، که برای بازی فوتبال دمای مناسبی است، اما رطوبت هوا در شهرهای برزیل نسبتا بالا است."

آلمان اولین بازی خود در جام جهانی 2014  را در روز 16 ژوئن و در شهر سالوادور مقابل پرتغال انجام خواهد داد.

نظرات 4 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 06:58

این فینال که از نظر من ملغی است، چون آلمان باید با یه تیم دیگه در فینال بازی کنه.
ولی حالا میخوای در فینال با المان بازی کنی و ببازی که چی بشه.
هر چند که برزیل فوتبالش زیاد تمیز نیست برا همین امیدوارم یهو در همون رده های پایین تر تیمت حذف شه.

محمد امین پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 09:18

البته اگه دو تیم آلمان و برزیل در گروه های خودشون اول بشن که احتمالش زیاده و بعدشم مراحل بعدی رو هم بیان بالا در نیمه نهایی به هم میخورن نه فینال.مگه این که برزیل بخواد تو گروهش دوم بشه!!مثلا دانته یه سوتی بده تو بازی با کرواسی تیمش ببازه تو گروهش دوم بشه!

mary پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 13:17

اقا اصن برزیل صعود نکنه ، مگه چی میشه.
فکر کنم یه بار اینطوری شد از گروهش صعود نکرد، البته مطمئن نیستم کدوم جام جهانی بود شاید هم از بس به حذف برزیل فکر می کنم ، بعد تصور حذفش در ذهنم مونده حالا فکر میکنم واقعی است.

mahmood جمعه 29 آذر 1392 ساعت 13:41

امالمانها همیشه به واقعه بینی وسواد فوتبالی مشهورنیم .پس ماری خانم اینکه بگیم برزیل میزبان جام جهانی با اون افتخاراتش ازگروه خودش بالا نمی اید بی انصافیه.من خیلی ازفوتبال برزیل خوشم نمیاد.بربه هرحال ما با برزیل همیشه جزه ابرقدرت فوتبال دنیا هستیم.وخواهیم بود وبه المانی بودن خودافتخار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد