وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نتیجه یک نظر سنجى در آلمان در مورد شانس این کشور برای قهرمانى درجام جهانى

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نتایج یک نظرسنجی در آلمان نشان می دهد که هواداران این کشور شانس زیادی برای تیم کشورشان برای قهرمانی در جام جهانی قائل نیستند.


طرفداران فوتبال آلمان تردید دارند که تیم ملی کشورشان بتواند در جام جهانی برزیل به قهرمانی برسد، به گزارش Sportbild، بر طبق یک نظرسنجی که در این خصوص از سوی آزانس خبر ورزشی آلمان SID صورت گرفته است، فقط 16 درصد از  هواداران معتقدند که آلمان می تواند در برزیل برای چهارمین بار قهرمان جهان شود.

41 درصد شانس آلمان را برای رسیدن به فینال خوب ارزیابی کرده اند و 33 درصد نیز پش بینی کرده اند آلمان همانند دو دور گذشته جام جهانی در نیمه نهایی حذف خواهد شد.

1 درصد از پرسش شوندگان نیز معتقدند شاگردان یوگی لوو نمی توانند از مرحله گروهی صعود نمایند. تیم ملی آلمان در رقابت های جام جهانی با تیم های پرتغال، غنا و آمریکا در یک گروه قرار گرفته است.

نظرات 9 + ارسال نظر
آلمان90 پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 00:24

کیا به این نظر سنجی رای دادن.... فک کنم رفتن تو دیونه خونه نظر سنجی کردن ... شاید هم صبح خیلی زود رفتن در خونه ها نظر سنجی کردن.... یا تو مهد کودک

محمد امین پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 00:26

حق دارن به قهرمانی خوشبین نباشن!

hamid پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 07:53

امسالم مثل سال های اخیر با اینکه واقعا المان بازیکنان خوبی داره و حقش هم هست ولی به خاطر اشتباه لو قهرمان نمیشه برزیل یا اسپانیا شانسی قهرمان میشند یادش بخیر با تلویزیون سیاه و سفید قهرمانی المان تو جام ۹۰ و ۹۶ دیدم بهترین لحظات بود

نوید پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 12:51

این دوره در برزیل تیم ملی المان قهرمان خواهد شد.اطمینان داشته باشید.در زمانی که امیدی به آلمان نیست این تیم جام را فتح خواهد کرد.3 جام پشت سر هم از ان آلمان هاست وبدور از هیجان و تعصب المان 2014/2016 و2018 را خواهد برد.و به 5 قهرمانیه برزیل می رسد کلوزه هم رکورد دار گلزنی در جام جهانی خواهد شد.

نوید پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 12:58

نویر/اشملزر/مرته ساکر/هوملس/لام/هوودس/وسترمن/بواتینگ
آدلر/رویس/شورله/گوتزه/دراکسلر/کروس/گوندوگان/اشتایگر/بندر
وایدن فالر/پودولسکی/اوزیل/کلوزه/گومز/لارس بندر/مولر مسافران المان در برزیل خواهند بود.
هولبتی/خدیرا/رودی/زیلر/تراشتگن/کسلینگ/هافمن/بادشتوبر/یانسن بازمانده از جام جهانی هستند.

heinz پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 14:01

این خبر خوبیه. کلا فشار رو از دوش تیم بر می داره. مطبوعات هم باید فشار روانی رو بندازن رو دوش برزیل و اسپانیا تا عقابها بدون استرس کارشون رو ادامه بدن. راستش منم مطمئنم قهرمان نمی شیم ولی کاش حداقل تا فینال بریم
آرزوم برگزاری فینال آلمان هلنده

abbas154 پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 15:35

با اینکه یوگی رو دوست دارم و انسان با شخصیتیه اما معتقدم آلمان با یوگی تو هیچ تورنمنتی قهرمان نمیشه چون مربی لحظات سخت بازی نیست .

Mohammad amin German پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 20:04

خوشم میااااااااااد این نظرات رو میشنوم الان که کسی اعتقاد نداره آلمان قرمان میشه بهتر ه چون فشار روشون نیست ولییییی بدانید قهرمانی متعلق به ژرمنهاست چون هم افراد با تجربه داریم هم جوونهای با استعداد

علیرضا پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 20:58

ما قهرمان نمیشیم من میدونم من میدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد