وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ارتش سری بایرن؛ ناگفته های رئیس از توافق با پپ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ پس از گذشت یک سال از امضای قرارداد با گواردیولا، بسیاری از ناگفته های این موفقیت بزرگ را آشکار ساخت و از پروسه ی عجیب توافق و تنظیم قرارداد تا امضای آن با سرمربی موفق اسپانیایی پرده برداشت.

 

سال گذشته بود که اولی هوینس برای توافقات نهایی با گواردیولا مخفیانه به نیویورک سفر کرد تا امضای نهایی قرارداد سه ساله ی او را ثبت کند او در این خصوص به بیلد گفت:" این یک تجربه ی خوب بود آنچه را که من سال گذشته در ماه دسامبر سپری کردم به یک نتیجه خوب برای بایرن تبدیل شده است."

 

اولی هوینس در دسامبر 2012 وقتی در پیروزی 2 بر 0 بایرن در جام حذفی مقابل آگسبورگ مطابق همیشه از جایگاه ویژه ی استادیوم نظاره گر بازی مونیخی ها نبود سوالات بسیاری را در اذهان رسانه ای آلمان برانگیخت او به ندرت بازی های بایرن را از دست می دهد و در استادیوم حاضر نمی شود.

 

خبرنگاران به همین دلیل به سوی کارل هوفنر مدیر وقت امور مالی باشگاه که در کنار رومینیگه حاضر بود هجوم می برند تا علت غیبت اولی هوینس را جویا شوند و با پاسخی عجیب مواجه می شوند هوفنر در مورد غیبت هوینس به آن ها می گوید:" اولی تاریخ بازی بایرن را از دست داده و انتظار داشت تیم فردا بازی کند!."

 

هوینس با واکاوی خاطرات سال گذشته ی خود می گوید:" من فکر می کنم هوفنر آنقدر از این پرسش ها غافلگیر شده بود که نمی توانست پاسخی معقولانه تر از این بدهد." او ادامه می دهد:" پس از امضای قرارداد، گواردیولا برای شناخت بهتر شرایط از من خواست تا این توافق جایی فاش نشود."

 

اولی هوینس جزئیات این توافق سری را بیشتر باز می کند و ادامه می دهد:" البته ما می دانستیم که هفته ی بعد پپ به بارسلون سفر خواهد کرد و ما می توانیم بهتر با او وارد مذاکره شویم اما سفر من به بارسلون می توانست همه چیز را فاش کند بنابراین تصمیم بر این شد که به آمریکا بروم و برای منحرف کردن رسانه ها از پوشش این خبر، به شیکاگو سفر کردم و هدف از آن را بازدید از کارخانه ی فراورده های غذایی آل دی عنوان کردیم."

 

هوینس با بیان خاطره ای از آن سفر به یاد ماندنی صحبت هایش را به پایان می برد:" تقریبا در همان تاریخ بود که الکس فرگوسن به عنوان نماینده ی باشگاه منچستر یونایتد به ملاقات گواردیولا آمد و با او مذاکراتی را انجام داد زمانیکه من با پپ صحبت هایم را نهایی کردم برای صرف شام به سمت رستوران حرکت کردیم که ناگهان متوجه شدم فرگوسن در آنجا مشغول صرف غذا است و این نمی توانست برایش جالب باشد که ما روی یک میز مشغول خوردن پیتزا باشیم. این بود که گواردیولا من را به خانه اش دعوت کرد و پس از مذاکره ای سه ساعته قراردادش را امضا کرد."

 

باشگاه بایرن مونیخ یکی از بزرگترین و موفق ترین سبک های مدیریتی در فوتبال امروز را به نمایش گذاشته است با وجود ستاره های بزرگی که در بایرن مشغول توپ زدن هستند کاملا در رصد غول های رسانه ای دنیا قرار دارند. حال آنکه امضای قرارداد با گواردیولا که یک بمب خبری است می تواند جای خود داشته باشد.

 

اما مدیران بایرن با طرح ریزی نقشه ای ماهرانه هوینس را از چشم خبرنگاران پنهان کردند و او را با ماموریتی فریب کارانه راهی ایالات متحده برای ثبت قرارداد با موفق ترین مربی حال حاضر اروپا، با این تفاسیر به نظر برای چنین موفقیتی باید تیمی متبحر از دیپلمات های کارکشته را در اختیار داشته باشید اما مونیخی ها آن را با شاهکار مدیریتی  به نحو احسن به انجام رساندند.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 00:30

عجب مدیریتی!کف کردم.

mary پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 07:17

چه باحال
خبر رفتن فرگی همه جا پخش شد من قلبم شکست، یعنی پپ میخواد بره مربی تیم دشمن بشه اونم منچستر.
حداقل اولی میگفت دیگه که من اینقد ناراحت نشم.
اومدن پپ به بایرن برا من خبر رمانتیک بود.
مربی که برا من اسطوره است بیاد به تیمی که من سالها تشویقش می کنم و بهترین تیم دنیاست.

mahmood پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 23:56

من بایرن راکه خیلی وقته دوستش دارم.ولی حال با اودن پپ درکناربایرن هردورا عشقشونم.ای لاو یو پپ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد