وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ون‌گال: به بارسلونا و بایرن مونیخ افتخار می‌کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوییس ون‌گال، مربی هلند به نقش خود در بارسلونا و بایرن مونیخ افتخار می‌کند. او بود که بسیاری از ستارگان را به تیم اصلی آورد.

ون‌گال در بارسلونا آندرس اینیستا و چابی را برای اولین بار در تیم اصلی بازی داد و در بایرن هم توماس مولر و داوید آلابا را به ترکیب برد.

ون‌گال می‌گوید: «زمانی که می‌بینم بارسلونا با چهار بازیکن من بازی می‌کند و بایرن مونیخ هم همین طور، خوشحال می‌شوم و به خود افتخار می‌کنم. اما چابی‌ها، اینیستاها، موتاها، مولرها و آلاباها در تیم‌هایشان کاملا جا افتاده‌اند.

برای مثال با آلابا درباره پست مدافع چپ صحبت کردم. او دوست نداشت آن‌جا بازی کند. او به عنوان یک هافبک آموزش دیده بود. اما جایی در این پست خالی داشتیم چرا که بازیکنان مصدوم بودند و فکر کردم او می‌تواند این کار را انجام دهد. پس از کلی صحبت، در نهایت او آن‌جا بازی کرد تا به تیم کمک کند. اکنون کجا دارد بازی می‌کند؟ در پست مدافع کناری!»

ون‌گال سپس درباره اهمیت هرمان ژرلاند، کمک مربی بایرن صحبت کرد: «زمانی که به باشگاه جدیدی می‌روم همیشه می‌خواهم یک مربی از کادر قبلی را نگاه دارم و آن فرد در بایرن هرمان ژرلاند بود که حالا هم دستیار پپ گواردیولا است. می‌خواستم بدانم که چه کسی از سیستم جوانان آمده و او گفت: مولر، بدشتوبر و آلابا. این‌ها هستند. پس به آنها اجازه دادم با تیم اصلی تمرین کنند و زیر نظرشان گرفتم و سپس تصمیم گرفتم که کجا بازی کنند. بدشتوبر هم اول مدافع چپ بود اما او را در پست مدافع میانی چپ به کار گرفتم.»

ون‌گال با بارسا دو لیگ و یک جام حذفی را فتح کرد و با بایرن در فصل 10-2009 به دوگانه داخلی رسید.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 15:11

زحمت زیاد برا بایرن کشیدی و ازت ممنونیم ولی با اومدنت خیلی از بازیکنای خوب بایرن مثل لوکا تونی و لوسیو از بایرن رفتن و ریبری هم در آستانه ی رفتن از بایرن بود.

مهدی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 19:22

محمد امین حق با توه ه ه ه ولی خدایی این هایی که شما میگی سبک بازیشون به بایرن جدید نمی خورد
من خودم تک تکشون رو دوست دارم ولی لازم بود با بازیکن های دیگه ای جایگزین بشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد