وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: سطح بازی بایرن در مقایسه با گوانگژو کاملا متفاوت بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن باوئر اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که باواریایی ها سطح فوتبال کاملا متفاوتی را درمقایسه با گوانگژو ارائه داده اند.

این دو تیم به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان پارسال لیگ قهرمانان آسیا درجام باشگاه های جهان مقابل هم قرار گرفتند و بایرن دراین بازی که درنیمه نهایی این تورنمنت برگزار شد با نتیحه 0-3 از سد گوانگژو اورگرانده عبور کرد.

فرانک ریبری، ماریو ماندزوکیچ و ماریو گوتزه گلهای باواریایی ها را به ثمر رساندند. در پایان این بازی بکن باوئر به تمجید از بایرن که حالا تنها یک برد دیگر تا فتح پنجمین جام قهرمانی اش در سال 2013 فاصله دارد  پرداخت و گفت:« من معتقدم که تیم حریف بهتر از آن چیزی بود که مقابل ما به نمایش گذاشت. ولی باید کاملا از نظر سطح فوتبالی در سطح دیگری است.»

فیلیپ لام کاپیتان بایرن هم در صحبت هایی گفت:« ما عزممان را جزم کرده ایم تا جام قهرمانی را مال خودمان کنیم و از این تجربه لذت خواهیم برد. به ویژه اگر بتوانیم جام قهرمانی را در روز شنبه مال خود کنیم (آنها در فینال مقابل برنده بازی اتلتیکو مینیرو و راخا کازابلانکا به میدان خواهند رفت.»

لام ادامه داد:« آنچه مهم است، این است که ما در تورنمنتی حضور یافتیم که هیچ یک از ما در آن بازی نکرده بودیم و همین حس ویژه ای به مامی دهد.»

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 15:13

بدو شک از همین الان جام مال بایرنه.

mahmood پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 23:40

انشاله با قهرمانی افتخارتمان کامل میسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد