وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا : افتخار جام باشگاه های جهان از آن یوپ هاینکس است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی برابر تیم گوانگجو اوورگرانده چین و صعود به فینال جام باشگاه های جهان در آگادیر مغرب به تمجید از سرمربی سابق این تیم و نقش او در ساخته و پرداخته شدن بایرن کنونی پرداخت.


به گزارش خبرگزاری فرانسه ، پپ گواردیولا گفت :« یوپ شایسته حضور در این بازی به جای من بود.رسیدن به فینال دستاورد بزرگی است ولی من به این تیم آمده ام تا در مسابقات زیادی برنده شویم و در تورنمنت های بزرگی به قهرمانی برسیم. هاینکس فصل قبل تیم بایرن را قهرمان اروپا کرد بنابراین این افتخار نیز حق اوست.»
گواردیولا افزود‌:« تیم مارچلو لیپی تیم سازمان یافته است اما تیم من لیاقت بیشتری برای رسیدن به فینال داشت.»

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد امین چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 15:14

دیگه خیلی متواضعی پپ ولی حرفت درسته.

mary چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 17:13

مهربون ، اگه این رو نمی گفتی من تعجب می کردم.
دست یوپ در د نکنه، هر جا هست موفق باشه.

Mohammad_13 چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 19:08

آخه آدم اینقدر متواضع !!!

علیرضا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 19:54

برای خودشیرینی بد نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد