وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: بایرن مونیخ می‌تواند قهرمانی سه‌گانه را تکرار کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بال سرعتی بایرن مونیخ اعتقاد دارد باواریایی‌ها می‌توانند سه‌گانه قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنند.


تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی 3 بر یک برابر هامبورگ در رقابت‌های بوندسلیگا که روز شنبه هفته جاری رقم خورد، راهی کشور مراکش شد تا در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند. باواریایی‌ها در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها باید به مصاف گوانگژو اورگراند چین، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا بروند. بایرن در صورت پیروزی بر شاگردان مارچلو لیپی در دیدار فینال به مصاف برنده بازی راجا کازابلانکای مراکش - اتلتیکو مینیرو برزیل می‌رود.

فرانک ریبری، بال فرانسوی بایرن مونیخ که به همراه کریستیانو رونالدو پرتغالی از رئال مادرید و لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا یکی از 3 کاندیدای نهایی کسب عنوان بازیکن سال فیفا است به نشریه «بیلد» آلمان گفت: ما در فصل جاری هم به دنبال سه‌گانه قهرمانی هستیم. قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان می‌تواند پایان خوبی برای سال فوق‌العاده‌مان باشد. البته نباید فکر کنیم که به دست آوردن جام قهرمانی در مراکش کار ساده‌ای است.

این بازیکن 30 سال که فصل گذشته به همراه سرخپوشان مونیخ سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا را فتح کرد امسال به عنوان بازیکن سال اروپا معرفی و در ماه دسامبر هم به عنوان بازیکن سال فرانسه انتخاب شد.

هافبک کناری بایرن در خصوص وضعیت سرخپوشان مونیخ در بوندس‌لیگا هم اظهار داشت: اینکه ما صدرنشین هستیم و با تیم‌های بایرلورکوزن و بورسیا دورتموند به ترتیب 12 و 7 امتیاز اختلاف داریم مسئله‌ای نیست، ما باید به تمرکز خودمان ادامه دهیم و همچنان سختکوش باشیم.

شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با 44 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا هستند و تیم‌های بایرلورکوزن و بورسیا دورتموند به ترتیب با 37 و 32 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

نظرات 3 + ارسال نظر
'Bas' سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 08:02

محمد امین سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 09:52

اگه حاج بلال بگه حتما میشه!

bagher سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 16:10

تا وقتی ریبری با روبن کنار هم بازی م کنند هیچ تیم جلو دار ما نخواهد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد