وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: می خواهم مثل رونالدینیو بهترین باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره جوان بایرن مونیخ و تیم ملی اسپانیا رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا را الگوی دوران کودکی خود می خواند.


تیاگو آلکانتارا، بازیکن جوان بایرن مونیخ که در آخرین روز های مهلت نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا به مونیخ آمد، پس از سپری کردن مصدومیت نسبتا طولانی در حال به اثبات رساندن ارزش های خود است.

تیاگو 22 ساله در مصاحبه ای که با نشریه بیلد آلمان داشته است به تمجید از رونالدینیو، ستاره برزیلی اتلتیکو مینیرو این کشور پرداخته است.

تیاکو در این مصاحبه گفته است:" او الگوی دوران کودکی من بود. او را می ستودم، هنوز هم می ستایم. اگر بتوانیم در برابر او بازی کنیم بازی خاصی خواهد بود. او یک جادوگر بوده و هست."

بایرن مونیخ ممکن است در جام باشگاه های جهان با تیم رونالدینیو روبرو شود.

تیاگو ادامه داد:" فوتبال برای من سرگرمی است. دوست دارم توپ را بگیرم، بهترین پاس ها را بدهم و بهترین باشم. برای من جایی برای ترس وجود ندارد."

تیاگو درباره دوران مصدومیت خود در مونیخ گفت:" آن ها (رومنیگه و هوینس) در دوران مصدومیتم به من خیلی توجه داشتند و مدام پیگیر وضعیت بهبود من بودند. این حقیقت که سران و مدیران باشگاه تا این حد پیگیر وضعیت و سلامتی من بودند باعث خوشحالیم می شود."

تیاگو در پایان درباره پپ گواردیولا که نقش مهمی در انتقال او از بارسلونا به مونیخ داشت هم گفت:" پپ را از زمانی که بازیکنی جوان بودم می شناسم و همیشه این حس را داشتم که او روی من حساب می کند. او همیشه مراقب همه چیز هست و همه جا حضور دارد."

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 17:47

سعی کن تا بشی!

mahmood دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 11:39

با اینکه بابرزیل همیشه رقیب بودیم وهستیم ولی همیشه ارزو داشتم درتیم بایرن بازیکن برزیلی باشه ازالبروزی روبرتو تالوسیو هرچند تیاگو دورگه برزیلی اسپانیایست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد