وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شایعات فوتبال آلمان؛ ترفند‌های گواردیولا در بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه‌های آلمانی شایعه کردند پپ گواردیولا ترفند‌هایی برای کاهش فشار روانی در بایرن به کار گرفته و نیز احتمال بازگشت میروسلاو کلوزه به بوندس‌لیگا وجود دارد.


دور رفت بوندس‌لیگای آلمان هر چه به پایان خود در ماه دسامبر نزدیک می‌شود، به همان میزان شایعات این لیگ معتبر اروپایی نیز افزایش می‌یابد. به عنوان مثال برکناری مربی وردربرمن خبری است که بسیار در رسانه‌ها انعکاس یافته و حتی درباره‌اش بحث شده است.

در این حال یکسری اتفاقات جدید جلوی شایعات مطرح شده را نیز گرفته است. به عنوان مثال زمانی که یورگن کلینزمان قراردادش را با فدراسیون فوتبال آمریکا تمدید کرد، مشخص شد محال است بازیکن دهه هشتاد اشتوتگارت، مربی ما‌ه‌های آینده سفید‌پوشان شود.

مهم‌ترین شایعه‌های مطرح شده در رسانه‌های آلمانی به این شرح است:

 

* ترفند‌های جدید گواردیولا شایعه ساز شد!

تیم فوتبال بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته جام حذفی‌ آلمان، بوندس‌لیگا و اروپا اکنون کانون اخبار مختلف است. همانگونه که شمار اخبار رسمی در مورد این تیم زیاد است، خبرهایی که در حد شایعه‌ بوده و تایید رسمی نشده‌اند، نیز پرشمار است.

به عنوان مثال پس از بازی هفته قبل با منچسترسیتی (باخت ۳ بر ۲) شایعه‌های تازه‌ای در مورد ترفند‌های حرفه‌ای پپ گواردیولا شنیده شد. برخی‌ رسانه‌های نزدیک به «باوارایی‌ها» نقل کردند سرمربی اسپانیایی وقتی دید تیمش مورد تعریف و تمجید بسیار کارشناسان و هواداران قرار گرفته، یکسری اقدامات برای کاهش فشار روانی در مورد تیمش به کار گرفت.

در این مورد «پپ» البته واکنشی نشان نداد و بحث مطرح شده در حد شایعه بود. در حالیکه عنوان شد مربی اسپانیایی یکسری روش‌های روانشناسی را برای کاهش فشار روانی در تیمش در پیش گرفته است.

 

*کلوزه شاید نیم فصل دوم به بوندس‌لیگا بازگردد

اگر در ۶ ماه دوم از فصل جاری دیدید میروسلاو کلوزه، مهاجم ۳۵ ساله تیم ملی آلمان در تیمی از لیگ کشورش بازی کرد، تعجب نکنید.

این ستاره با تجربه که بازیکن تیم ایتالیایی لاتزیوی رم محسوب می‌شود، احتمال دارد به یکی از درخواست‌های داخلی‌ برای حضور در بوندس‌لیگا پاسخ مثبت دهد.

کلوزه هر چند روز گذشته تاکید داشت در لاتزیو ماندنی است اما رسانه‌های آلمانی جسته و گریخته احتمال داده‌اند وی در پنجره زمستانی برای آنکه بیشتر جلوی چشم یواخیم لو، سرمربی تیم ملی باشد و بخت راهیابی در جام جهانی برزیل را از دست ندهد، گویا در تیمی از کشورش بازی خواهد کرد.

 

*باخت از هرتا و قوت‌گیری شایعه برکناری دوت

از هفته قبل که بندرنشینان برمنی در دیدار با بایرن مونیخ ۷ بر صفر شکست خوردند، شایعاتی در مورد برکناری روبین دوت، سرمربی تیم در رسانه‌ها شنیده شد.

این شایعات پس از ناکامی شب گذشته سفید و سبزپوشان در دیدار خارج از خانه با هرتابرلین (باخت ۳ بر ۲) قوت‌ گرفت تا جایی که شنبه(امروز) برخی رسانه‌ها حتی احتمال دادند در چند ساعت آینده این مربی عزل شود تا زمینه برای ایجاد تحول در این تیم سنتی بوندس‌لیگا فراهم شود.

 

*تمدید قرارداد با آمریکایی‌ها و خاتمه شایعه حضور در اشتوتگارت

تمدید قرارداد یورگن کلینزمان با آمریکایی‌ها شایعاتی که در مورد احتمال حضورش در کادر فنی اشتوتگارت بود، ‌را رد کرد.

وقتی کلینزمان پنج‌شنبه قراردادش را با فدراسیون فوتبال آمریکا تا سال ۲۰۱۸ جهت هدایت تیم ملی این کشور تمدید کرد، هواداران اشتوتگارت فهمیدند اخباری که در طول هفته گذشته در مورد احتمال بازگشت کلینزمان به زادگاهش وجود داشت،‌ در حد شایعه مانده و در عمل رده شده است.

«کلینزی» ۴۹ ساله در روزگار جوانی ابتدا با تیم اشتوتگارت مطرح شد و بعد به تیم اینترمیلان ایتالیا پیوست.

نظرات 4 + ارسال نظر
mary یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 17:22

اگه پپ این کار رو کرده باشه ، که هیچ وقت نمی یاد نمیگه.
از بس این مرد تودار است.
ولی شاید چون پپ از نتیجه ناراحت نبود من 80درصد این خبر رو تایید می کنم.
چون حتی بازیهای تدارکاتی هم نتیجه اش برا پپ اهمیت داره و از باخت ناراحت میشه.

محمد امین یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 17:50

باید خودشو به ناراحتی میزد و فیلم بازی میکرد.خیلی تابلو بود که ناراحت نبود.

mary یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 20:00

من که گفتم ناراحت نبود.
یعنی اگه ناراحت باشه تند تند آب میخوره.
اصن بعد از 3 گل آب نمی خورد.
شاید من برا 80درصد بود.
دیگه اینقد پپ رو در بازیهای بارسا (این برا بارسا ) دیدم که گاهی زودتر از خودش، واکنشهاشو میگم.(البته هر وقت که شبکه های ایران لطف می کنن بازی بایرن رو میذارن)

ماریو گومز دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 00:22

بچه ها تورو خدا برید به این سایته هرچند تا میتونید بایرن رو لایک کنید بذارید از منچستر و چلسی بزنه بالا ( برای محبوبیته) من امروز 100 بار لایک کردم. تو خیلی چیزا تاثیر داره اگه اول بشیم. http://www.varzesh11.com/fa/soccer_club/teams/%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84_%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%86_%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AE/45

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد