وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز :اسپانیایی زبان دوم باشگاه بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز هافبک دفاعی باشگاه بارن مونیخ معتقد است زبان اسپانیولی زبان دوم باشگاه بایرن مونیخ بعد از زبان آلمانی به شمار می رود وبعد از زبان آلمانی در رختکن بایرن بیشتر بازیکنان به این زبان با یکدیگر ارتباط برقرار می نمایند.

خاوی مارتینز درباره این موضوع به شبکه sky sport آلمان می گوید :"بله این یک واقعیت است که اغلب بازیکنان باشگاه بایرن مونیخ به این زبان صحبت می نمایند علاوه بر من و تیاگو وهمچنین پپ گواردیولا که اسپانیایی زبان هستیم دانته ،پیزارو ،رافینا نیز به این زبان صحبت می نمایند همچنین ارین روبن و حتی چند بازیکن آلمانی مان مانند شواینی و بواتنگ نیز کاملا به این زبان مسلط هستند و به راحتی میتوانند با این زبان تکلم نمایند. ریبری، مولر ولام هم سرگرم فراگیری این زبان هستند جالب است که بدانید من خودم به توماس (مولر ) زبان اسپانیایی یاد می دهم"

رکورددار نقل وانتقال در تاریخ باشگاه مونیخی اضافه مینماید : البته زبان آلمانی همچنان زبان اول و زبانی است که هنگام تمرینات وفراگیری دستورات تکنیکی به ان صحبت می شود پپ زبان المانی را خوب فرا گرفته و خود نیز در باشگاه تنها با این زبان صحبت مینماید همچنین دیگر بازیکنان را مجبور ساخته در تمرینات ودر هنگام فراگیری فرامین تاکتیکی و تکنیکی در کلاسهای توجیهی تنها با این زبان صحبت کنند."

مارتینز در اخر صحبتهای خود می افزاید : "من خود شخصه در زمان پوپ هاینکس با وی با زبان اسپانیایی صحبت می کردم او کاملا این زبان را می دانست وبه راحتی صحبت می کرد.روزهای اول که تازه به مونیخ آمده بودم هاینکس به طور استثنا تنها با من به زبان اسپانیایی صحبت می کرد و دستورات تاکتیکی را با این زبان برایم بازگو می نمود تا من ارام ارام زبان آلمانی را فرا بگیرم .هاینکس همواره نقش بزرگی در زندگی ورزشی من داشته است."

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 17:53

باید زبان انگلیسی زبان دوم باشگاه باشه نه اسپانیایی.

'Bas' دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 16:46

زبان زیاد مهم نیست، اصالت مهمه، تاریخ مهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد