وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: به بایرن مونیخ تبریک می گویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی قرمز پوشان مونیخ آماده کسب کردن آخرین جام در سال جاری میلادی است.


بایرن مونیخ در یک هفته مانده به پایان نیم فصل اول بوندسلیگا صدر نشینی خود در تعطیلات کریسمس را با پیروزی خانگی برابر هامبورگ قطعی کرد.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در پایان بازی در مصاحبه با وب سایت باشگاهش گفت:" به بایرن مونیخ بابت سال 2013 باور نکردنی تبریک می گویم. در نیمه دوم بازی به دردسر افتادیم چون توپ را خیلی راحت از دست می دادیم. باید این نقص را بر طرف کنیم."

گواردیولا در ادامه درباره سفر تیمش به مراکش برای حضور در جام باشگاه های جهان هم گفت:" بازیکنان از همین حالا به فکر مراکش هستند. باید بازیکنان را از کار سختی که هنوز در پیش روی داریم مطلع کنم، هر چند که بازی های بعد از لیگ قهرمانان همیشه سخت هستند. حالا در حالی به سمت مراکش پرواز می کنیم که هدفمان کسب آخرین جام سال 2013 است."

بایرن مونیخ در بازی برابر هامبورگ با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

نظرات 4 + ارسال نظر
ebi...fishvar یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 03:10 http://x

Tu in 2bazi akhar bayerne hamishegi naboidim shayad ham man eshtebah mikonam

ایمان یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 08:34

خدا پشت و پناهتون باشه
گواردیولا من این جامو ازت میخوام هر طور شده باید این جامو بیاری به مونیخ باید بیاری خیلی وقته دلم این جامو میخواد آره خیلی راحت توپ رو از دست دادیم کاشکی روبن بودش تا با خیال راحت تری میرفتیم ...
ایشالله با بردن جام شیرینی امسال بیشتر میشه

محمد امین یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 10:07

چه عکس زیبایی!

محمد یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 12:27 http://bayern.blogsky.com

پپ فقط جام باشگاه های جهان قهرمان بشیم نیم فصل با وجود شواینی و روبن تیم جا افتاده تر میشه و خیلی بهتر میشه از اول فصل مصدوم داشتیم تا الآن یکی خوب میشد میومد یکی دیگه مصدوم میشد ایشالله که تو جام باشگاه های جهان قهرمان بشیم بعد تیم آماده بشه برای تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد