وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس بهترین مربی، بایرن بهترین تیم و رونالدو بهترین بازیکن سال 2013

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نقل از رویترز، مجله معتبر «ورلد ساکر» که هر ساله اقدام به انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان می‌کند در سال 2013 کریستیانو رونالدو را برای دومین بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان معرفی کرد. در کنار ستاره پرتغالی رئال‌مادرید رقبای صاحب‌نامی همچون لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا و فرانک ریبری فرانسوی از بایرن‌مونیخ کاندیدای اصلی دریافت این عنوان بودند.

این جایزه بر اساس رای روزنامه‌نگاران و کارشناسان فوتبالی سراسر دنیا از سوی این مجله به بازیکن انتخاب شده اهدا می‌شود.

یوپ هاینکس و بایرن‌مونیخ هم که فصل گذشته سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا را فتح کردند به ترتیب به عنوان بهترین سرمربی و بهترین تیم فوتبال سال انتخاب شدند.

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا جمعه 22 آذر 1392 ساعت 22:57

حیف. کاشکی ریبری شده بود . فکر کنم اگه بازم امسال رونالدو بازیکن سال نمی شد دق مرگ می شد .
ولی بازم تبریک به هوادارا ، به هاینکس عزیز و تیم محبوبمون

'Bas' جمعه 22 آذر 1392 ساعت 23:52

من اصلا این مجله انگلیسیو قبول ندارم
در ضمن به حرف اینا هم "Ballon Do'Or" به کسی نمیدن

محمد امین شنبه 23 آذر 1392 ساعت 00:15

فکر کنم انتخاب های فیفا در ژانویه هم همینجوری باشه.متاسفانه حق ریبری رو خوردن رفت!

محسن اشتایگر شنبه 23 آذر 1392 ساعت 10:47

ورلدساکر فکر کنم مجله فرانسویه به هرحال من ریبری رو مستحق میدونم رونالدو امسال داره میدرخشه پس سال اینده باید انتخاب شه نه الان!!!!!

شوانی چابهار شنبه 23 آذر 1392 ساعت 10:49

من از همون اول هم گفتم با توجه برند تبلیغاتی محال حق ریبرو بدن ریبری اول بود فیفا ب مزاقش خوش نیومد با بازی پلی اف مهلت رایگیری را تمدید کرد و جالب اینکه رای داده شده را هم امکان اصلاح را داد تا رای را برگردونه

شوانی چابهار شنبه 23 آذر 1392 ساعت 11:00

امیدوارم شالکه و لورکوزن برند بالا تا امتیازات بوندسلیگا بیشتر شوند

mj1989 شنبه 23 آذر 1392 ساعت 14:52

بله ورلدساکر فرانسویه

علیرضا شنبه 23 آذر 1392 ساعت 20:15

تبریک به همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد