وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تفاوت های کلوپ و گواردیولا از زبان گوتزه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از درخشش بوروسیا دورتموند در فصل گذشته که نگاه های بسیاری در فوتبال اروپا به سوی یورگن کلوپ معطوف شد آقای خاص فوتبال آلمان با شور و حرارات های ویژه اش از گروه مرگ بالا آمد و پس از حماسه سازی مقابل مالاگا، کهکشانی ها را چهارتایی کرد تا فینال تمام آلمانی ومبلی را کلوپ در دومین دوران مربی گریش در لیگ قهرمانان تجربه کند.

پس از ورود گواردیولا به باشگاه بایرن و فوتبال آلمان بسیاری از کارشناسان فوتبال جهان نگاهی ویژه به تقابل این دو سبک موفق داشتند و این موجب شد تا بوندس لیگای این فصل یکی از پر مخاطب ترین سال های خود را تجربه کند. در تحلیل سبک های کاری این دو مربی نقد ها و تحلیل های بسیاری نگارش شده ولی احتمالا بهترین نظر را کسی ارائه خواهد کرد که در هر دو سبک کاری حضور داشته و این فردی به غیر از ماریو گوتسه نمی تواند باشد.

ستاره ی امروز مونیخی ها در آکادمی بوروسیا دورتموند شکوفا شد زیر نظر کلوپ رشد کرد و حالا در تاکتیک های پپ نقش موثری را ایفا می کند او به بایرن آمد تا بلوغ دوران حرفه ای اش را تجربه کند او در گفتگویی با کانال تلویزیونی اسکای در مورد تفاوت های کلوپ و گواردیولا می گوید:" من فکر می کنم یورگن کلوپ بیشتر به فلسفه ی فوتبال سریع و ضد حملات توجه می کند و گواردیولا علاقه ی بیشتری به تملک توپ و ارائه ی پرس در بالای زمین دارد. هر دو سیستم سبک های خوبی هستند و در مسیر موفقیت قرار دارند."

گوتسه در ادامه ی گفتگوی اش به بازی مقابل دورتموند می پردازد و می گوید:" برای من البته این یک بازی بسیار خاص بود و بسیار خوشحالم که در آن بازی کردم هرچند که سوت های هواداران آن را چندان دلپذیر نمی کرد." گوتسه در پایان صحبت هایش به گل پیروزی بخش مقابل دورتموند اشاره کرد و گفت:" من فقط می توانم بگویم از اینکه این بازی را بردیم خوشحالم چون فاصله ی خوبی توانستیم با آن ها ایجاد کنیم اما این بازی چیزی نیست که بتواند براحتی از ذهنم پاک شود."

نظرات 5 + ارسال نظر
نواب پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 21:32 http://yfcb.blogfa.com

پاک میشه منم عاشق بودم ولی پاک شد حالا عاشقه یکی دیگم
زنده باد آلمان.

hani bayerni پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 22:00

آقای نواب میشه توضیح بدی؟؟نفهمیدم چی شد؟؟؟

mary جمعه 22 آذر 1392 ساعت 13:35

منظورشون به جمله ی آخر گوتزه است و یه نگاهی هم به خودشون کردن آقای نواب.
گوتزه نتونسته اون بازی رو از یاد ببره ، ولی آقای نواب گفتن که از ذهنت پاک میشه همونطور که از ذهن خودش پاک شد و عاشق یکی دیگه شدن.
ولی آقای نواب هیچ چیز از ذهن پاک نمیشه، فقط فراموش میشه، چون خصلت انسان فراموشکاری است این رو خالق انسان گفته.

علیرضا جمعه 22 آذر 1392 ساعت 13:52

نظرات کلوپ هم مثل خودش منحصر بفرده
«لیورپولی نیستم که تمجید از منچستر یونایتد برایم عذاب الیم باشد، رئالی هم نیستم که تعریف از بارسا برایم مثل نوشیدن جام زهر باشد (و بالعکس). آلمانی ام و می خواهم تا جایی که توان دارم یک آلمانی دیگر را مورد ستایش قرار دهم»

این مرد واقعا مثل کشورش خاصه

محمد امین جمعه 22 آذر 1392 ساعت 16:07

وای عجب حرفی زده کلوپ خیلی باحال گفته!!!دمش گرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد