وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مورینیو : باخت بایرن به سیتی مصلحتی بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خوزه مورینیو اعتقاد دارد باخت بایرن مونیخ به منچستر سیتی در آلیانس آرنا از روی سیاست مخصوص گواردیولا منشا می گیرد و به نوعی این باخت مصلحتی بوده است.مورینیو همچنین ادعا می کند بایرن مونیخ همچنان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان می باشد.

مربی باشگاه چلسی در این ارتباط می افزاید : "‌به نظرم شانس چلسی در این فصل که فصل اول من است ،‌با شانس تیمهای دیگر قابل قیاس نیست . از نظر من بخت اصلی ،‌بایرن ، قهرمان اروپا با کادر فنی جدید و حفظ همان بازیکنان قبلی است . پس از آنها بارسلونا و رئال شانس دارند . "

باخت بایرن به سیتی !؟ "من مانند بقیه فکر نمیکنم من فکر میکنم این باخت از روی سیاست از پیش تعیین شده از سوی گواردیولا می باشد تا با این کار غرورکاذب و فشار مضاعف را از روی دوش بازیکنانش بردارد من کاملا پپ را می شناسم وبه طرز تفکر وی کاملا اشنایی دارم.شاید هم من اشتباه میکنم ولی عقیده من همین است."

نظرات 8 + ارسال نظر
ویسپرد چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 22:46

درود بر مورینیوی چیز فهم!!!!!!!

پویا چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 22:56

خیلی واسم جالب بود چون دقیقاً منم همین حرفارو امروز به خانواده و دوستام زدم.

محمد امین چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 23:20

ای شیطون معلوم نیست با این حرفا دنبال چیه آقای به شدت معمولی یا آقای جنجال و حاشیه!

mary پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 06:59

نمی شه گفت که پپ رو خوب می شناسی.
ولی چند سال به عنوان مترجم در تیم در کنار پپ و مربی تیم رقیب در مقابل پپ، شاید کمی بهت شناخت بده، ولی نه کامل.
چون اگه خوب میشناختیش، اینقد بهش توهین نمی کردی.
من فکر مکردم بازی با سیتی از بازی با وردبرمن آسونتر باشه، که معلوم بود آسون است، ولی ...
چه خوب که تیم های آلمان همه صعود کردند این اعتبار فوتبال ملی المان رو بهبود میده.

hani bayerni پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 16:00

جالبه!!!منم به همین فک میکردم امروز!!!
به نظر منم سیاست پپ همین بوده.

Mohammad amin German پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 19:10

درود بر تیمهای آلمانی که صعود کردند خوشحالم از پپ بعید نیست

نواب پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 21:28

100% هیچ تیمی نمیتونه مارو شکست بده چون ما ژرمن هستیم زنده باد آلمان

مهرداد پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 22:22

برای اولین و آخرین بار باهاش موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد