وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: به خاطر بایرن حتی حاضرم دروازه‌بان شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال بایرن گفت: به خاطر مونیخی‌ها حاضرم حتی در دروازه‌ بایستم.


تیاگو آلکانتارا تابستان سال جاری در ازای 25 میلیون یورو از بارسا به مونیخ آمد. این هافبک تکنیکی که مورد نظر پپ گواردیولا بود،‌اظهار داشت: بسیار دوست دارم در ترکیب اصلی باشم. این که در کدام پست بازی کنم، زیاد برایم مطرح نیست. هر جا که مربی بگوید، بازی می‌کنم. به خاطر بایرن حتی حاضرم در دروازه نیز بایستم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بهترین تصمیم زندگی‌ام همان انتقال به بایرن بوده است. اینجا در مونیخ واقعا احساس شعف می‌کنم. به طور کلی حس خیلی خوبی دارم و بایرن را تیم بزرگی می‌دانم. اکنون نیز صددرصد آماده هستم.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 10:13

شما لطف کن همون تو پست های تخصصی که بازی میکنی خوب بازی کن.ما دیگه هیچی ازت نمیخوایم.دروازبانی هم پیشکش!!

اکبر میرزایی چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 12:27

دیشب انصافا عالی بازی کرد

کورش چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 12:35

ازش خوشم میاد.استیلش دو داشتنیه وقتی توپ زیر پاشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد