وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: از اینکه در بایرن هستم افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن ستاره ی هلندی باشگاه بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که می توان به تمدید قرارداد با باشگاه مونیخی امیدوار باشد.

روبن در خصوص ادامه همکاری با بایرن به کیکر گفت:" خانواده ی من در مونیخ احساس راحتی می کنند و همه چیز اینجا خوب پیش می رود البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما می توان به خوبی تصور کرد که سال های زیادی می توانم در مونیخ بازی کنم."

روبن در مونیخ کاملا راحت است او ادامه می دهد:" در حال حاضر همه چیز مناسب است همیشه گفته ام که دز مونیخ احساس زاحتی می کنم و از حضور در بایرن خوشحال هستم. افتخار می کنم که بخشی از تیم بایرن، یکی از بهترین باشگاه های جهان هستم."

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن نیز به تازگی ابراز علاقه کرده بود که باشگاه مونیخی با ستاره ی هلندی خود به توافق برای ادامه همکاری دست یابد.

نظرات 3 + ارسال نظر
r10 دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 20:28

ما هم به همچین بازیکن اماده و فوق العاده ای افتخار میکنیم

ایشالا سریعتر خوب شی و در بازی ها حضور پیدا کنی...

r10 دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 20:30

ما هم به همچین بازیکن اماده و فوق العاده ای افتخار میکنیم
ایشالا سریعتر خوب شی و در بازی ها حضور پیدا کنی...

محمد امین دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 23:31

زودتر خوب شو که حالا حالاها باهات کار داریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد