وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - منچسترسیتی

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - منچسترسیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: سه شنبه 19 آذر 1392 ساعت 23:15

نظرات 8 + ارسال نظر
amir MULLER دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 06:39

انگلیسی جماعت توی زمین آلمان ها حرفی برای گفتن ندارن
مولر گوتزه و ریبری حتما باید گل بزنن .. در ضمن مولر دوباره باید پاس گل بده ..
بعد از اشتفان افنبرگ عزیز و کاپیتان لام مولر یکی از بهترین پاسور های بایرن بوده در این چندین سال .. عشق منه دیگه ..
ما بهترینیم پس باید همچنان بهترین بمانیم ..

mary دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 06:52

بایرن 5----منچستر سیتی 0

محمد امین دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 09:32

بردن این تیم انگلیسی واجبه.امیدوارم بایرن با تمام قوا بازی کنه و یه برد پرگل بیاریم.

hamidreza دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 10:44

یک بازی تشریفاتی اما مهم برای رکورد برد بیشتر و هم چنین برای بالا بردن روحیه تیم برای مسابقات بعدی . من به خودم افتخار میکنم که طرفداربایرن هستم که همیشه با روحیه بالا و جذاب بازی میکنه

only bayern دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 11:30

خدا به مربیشون صبر بده

هاینز دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 11:37

از مدیران وبلاگ خاهش می کنم اگه براشون مقدوره یه بررسی مفصل درباره مسیر آلمان تا فینال رو بزارید تو وبلاگ.
اینطور که من حساب کردم تو گروه دوم بشیم بهتره. اول بشیم قبل فینال به برزیل و ایتالیا می خوریم ولی دوم بشیم به آرژانتین.

علیرضا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 13:45

دوست دارم با اختلاف فاحش بزنیم این توانایی را داریم .تا هواداراشون دیگه کوری نخونن

hani bayerni دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 19:40

طبیعتا می بریم ولی مهم اینه که بالای 4 تا بزنیم!
بایرن5-0 منچستر سیتی!!!
گل ها:گوتزه مولر 2مانزو ریبری
دوتا پنالتی هم نویر میگیره!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد