وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: ریبری شایسته ترین بازیکن برای کسب توپ طلاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، با ستایش از فرانک ریبری، اعلام کرد که این ستاره فرانسوی باید به جای لیونل مسی، برنده توپ طلا شود.

بایرنی ها شب گذشته توانستند با پیروزی 7-0 مقابل وردربرمن، روند شکست ناپذیری شان در بوندسلیگا را به 40 دیدار برسانند و ریبری با زدن 2 گل، ستاره تیمش در این دیدار بود.

گواردیولا معتقد است که ریبری شایسته ترین بازیکن برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال است؛ حتی بیش از شاگرد سابقش در بارسا.

او به خبرنگاران گفت:" ما مدت هاست که در این مورد صحبت می کنیم. فرانک سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. دوران حرفه ای او فوق العاده بود. او یکی از دلایل اصلی حضور ما در صدر است. واضح است که بازیکنان زیادی هم می توانند شایسته بردن توپ طلا باشند اما طبیعتا ریبری بیش از بقیه این شایستگی را دارد. اما مهمترین مسئله این است که او از نمایش هایش راضی است و خیلی خوب کار می کند. اینکه او به این جایزه رسد یا نه، زندگی او را تغییر نمی دهد؛ همین طور دوران حرفه ای و نظر من در مورد او را. او و هم تیمی هایش فصل گذشته با یوپ هاینکس به همه جام های ممکن رسیدند و او شایستگی اش را دارد. البته سایر بازیکنان هم فوق العاده بودند، مسی یا رونالدو یا بازیکن دیگری. اما فصل گذشته متعلق به او بود و بی تردید، یک فصل فوق العاده."

سرمربی اسپانیایی همچنین تیمش را به خاطر نمایشی که مقابل برمن داشت، مورد ستایش قرار داد و گفت:" این اولین بازی فصل بود که ما مالکیت توپ خوبی داشتیم. همه بازیکنان در پست های شان خوب کار کردند و می خواهم به آنها تبریک بگویم. از باشگاه هم به خاطر به خدمت گرفتن چنین بازیکنان فوق العاده ای تشکر می کنم. این برای من یک افتخار است که مربی چنین تیمی هستم."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 20:02

اگه مافیا بذاره که نمیذاره توپ طلا مال ریبریه.مگه ندیدین چه جوری زمان رای گیری رو تمدید کردن و رای ها رو که به نفع ریبری بود به نفع رونالدو برگردوندن!

mary دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 07:11

اوه چی میشه که ریبری امسال بهترین بازیکن بشه، فکر کنم همه در بایرن خوشحال بشن.
بیشتر به معجزه شبیه است که فرانک بتونه جایزه رو برا خودش تصاحب کنه.
من با پپ موافقم

فرزاد دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 15:11 http://footballebartar90.ir

ریبری بازیکن فوق العاده ایه ولی لالیگابیشترازبوندس لیگاتوچشمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد